נהג משאית על שער המטענים בחיפה: עשיתם מהלך גדול ומשמעותי

נהג הובלות בעל ניסיון של 30 שנה כתב אתמול למנכ״ל נמל חיפה, מנדי זלצמן, וביקש לשבח את פעילותו של שער המטענים החדש. ״ אומנם בתחילה היו מחלות ילדות אך עתה המערכת עובדת בצורה טובה מאוד, ולדעתי ישנו קיצור זמן משמעותי בכל התהליך״


10:00 ,26.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל חיפה קיבלה אתמול פנייה דרך עמוד הפניות החדש באתר האינטרנט בנמל. נהג משאית, ששמו המלא שמור במערכת, כתב למנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, כך:

 

״אני נהג שעובד בחברת הובלות כבר למעלה מ-30 שנה ועדיין זוכר את שיטות ההעמסה הישנות. לאחרונה חזרתי להובלת מכולות מהנמל והייתי שותף זעיר בהרצה של המערכת עד להפעלתה המלאה.

 

״אומנם בתחילה היו מחלות ילדות אך עתה המערכת עובדת בצורה טובה מאוד, ולדעתי ישנו קיצור זמן משמעותי בכל התהליך החל מהכניסה, עבור בפריקה והעמסה ועד היציאה מהנמל.

 

״התקשורת בין הגורמים בנמל טובה ומפעילי העגורנים יודעים כבר על בוא המשאית ולא אחת יש מירוץ בינינו אם אספיק לשחרר את התפסים של המכולה בזמן לפני שהוא נועל את הכלי על המכולה ולא אחת אני מפסיד..

 

״בשורה התחתונה אני חושב שעשיתם מהלך גדול ומשמעותי ואני מלא הערכה על כך, על אף שלא נהוג במקומותינו לשבח מעשים טובים אלא רק לבקר. אני חושב שמגיע לכם כל הכבוד על תכנון נכון וביצוע מעולה לאחר חבלי לידה קצרים. אני יודע שיש לא מעט יחס שלילי לגבי עובדי הנמל אז חשוב לי שתדעו שלא כולם חושבים כך״.

 

הנהג אף הציע לחברת נמל חיפה לנהל סקר אודות תפקוד שער המטענים, ולדבריו, הסקר יגלה כי הוא אינו הנהג היחיד שחושב כך.

 

כזכור, בסוף חודש אפריל השנה הושקה באופן מלא פעילות שער המטענים החדש והטכנולוגי של נמל חיפה הכולל 15 מסלולים למעבר משאיות אשר מזוהות בעת הכניסה והיציאה על ידי מצלמות חכמות. הפעילות נתקלה בחבלי לידה זמניים והנמל אף החליט להקפיא את פעילות השער החדש עד לחודש יולי עד אשר נפתרו כל התקלות שהתגלו עם הפעלת השער, ופעילות השער הושקה מחדש.