נמל חיפה: גידול של 110% בכניסה לאתר האונליין

בימים אלה עודכנו מחירי האגרות לשנת 2021 והוטמעו במחשבונים הבלעדיים באתר נמל חיפה בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית. זוהר רום, מנהל התקשורת השיווקית בנמל חיפה: המחשבונים הם פיתוח בלעדי של הנמל שנותן פתרון מיידי ופשוט ללקוחות הנמל


11:10 ,05.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

כמו לא מעט חברות במשק, אתר האינטרנט של נמל חיפה הפך בשנת 2020 לעיניים ולאוזניים של לקוחות הנמל בימים של סגר שבהם ההגעה לנמל הייתה מוגבלת. כתוצאה מכך, האתר המתקדם של הנמל שמציג בזמן אמת את נתוני העבודה מסביב לשעון ובשקיפות מלאה, רשם בשנת 2020 גידול של 110% בצפיות בדפי האתר.

 

בחודש האחרון עודכן האתר בשורה של פיתוחים, בעיקרם הוספת אפשרויות החיפוש של מידע בזמן אמת המאפשרים למצוא מהר יותר את המידע הדרוש על האוניות או קצבי העבודה בנמל.

 

עם כניסתה של שנת 2021 בסופ״ש האחרון, נכנסו לתוקפם השינויים באגרות הנמלים השונות, זאת על פי הרפורמה בתעריפים שיצאה לדרך באוקטובר 2010.

 

פעילות מאומצת של מדור הכנסות בנמל חיפה אפשרו להנגיש את המחשבונים המתקדמים לשנת 2021, זאת בנוסף לחוברות תעריפים מעודכנות בעברית ובאנגלית שעלו לאתר. מחשבוני 2021 זמינים במלואם בעברית, אנגלית וערבית. באתר בעברית ניתן למצוא גם עדיין בנפרד את כלל מחשבוני 2020 לנוחיות הלקוחות.

 

המחשבונים הבלעדיים של נמל חיפה נמצאים בקישור להלן וכוללים: 

 

מחשבון מכולות ייעודי ומתקדם  - מאפשר לחשב את כל סוגי האגרות הקשורות למכולות במקום אחד, ובחישוב אחד. המחשבון הפשוט להפעלה מאפשר לקבל תחשיב לכל סוגי המכולות, ולכל שילוב של שינוע מכולות, כולל אחסנה.

 

מחשבון אגרות כלי שייט - המחשבון מיועד בעיקרו לסוכני האניות והוא כולל את התעריפים הנוגעים לכלי השייט. על המשתמש למלא את הפרטים הרלוונטיים לשירות אותו הוא מעוניין לקבל. בין היתר, על המשתמש להקיש את אורך האנייה, תקופת השהייה בנמל, סוג האנייה וכו׳. האגרות המחושבות אוטומטית ע"י המחשבון הן: דמי מעגן, דמי מנגש, דמי אשפה, דמי שיפוליים, דמי עיתוק, ותשלום עבור מים, וגם סה"כ לתשלום עבור כל האגרות הנדרשות. יש לציין שבמהלך 2020 חלק ניכר מאגרות כלי השייט (מעגן, מגדלור, איכות הסביבה ועיתוק) עברו לאחריות חברת נמלי ישראל עם מעבר מחלקת ים לחנ״י אולם נכון לעכשיו הם הושארו במחשבוני נמל חיפה כשירות ללקוחות שלא יכולים לקבל שירות חישוב זה בשום מקום אחר נכון להיום.

 

שישה מחשבוני מטען כללי - כוללים את חישובי התשלום עבור כלל סוגי המטענים בנמל, ובסה"כ קרוב ל-130 סוגים שונים של מטען ביבוא ויצוא ובמעבר, במסירה ישירה ועקיפה. כל שיש לעשות הוא לבחור את סוג המטען המבוקש, ביבוא או יצוא, מסירה ישירה או עקיפה, להקיש את מספר היחידות\טונות של המטען, ולקבל את פירוט כלל התשלומים.

 

זוהר רום, מנהל התקשורת השיווקית בנמל חיפה והאחראי על אתר הנמל: ״המחשבונים האינטרנטיים של אתר האינטרנט של נמל חיפה, הם פיתוח בלעדי של הנמל ועדיין מהווים את הכלי היחיד בקהילת ההובלה הימית בישראל שנותן פתרון מיידי ופשוט ללקוחות הנמל בארץ ובעולם. שמונת המחשבונים באתר תורגמו באופן מלא לאנגלית וערבית. האתר של נמל חיפה רשם השנה לראשונה למעלה מ-3 מיליון צפיות, יותר מכפול מ-2019 ומהווה כלי חשוב מאוד ללקוחות. אני מודה לאנשי מדור הכנסות על העבודה הזריזה והמדויקת עד לפרטים הכי קטנים שאפשרה להעלות את המחשבונים במלואם עוד טרם נשיקת הסילבסטר״.