נמל חיפה: הדירקטוריון אישר מינויין של שתי סמנכ״ליות חדשות

שירלי הלמן הרוש מונתה לתפקיד סמנכ״לית כספים וכלכלה, ודלית ביזן מונתה לתפקיד סמנכ״לית משאבים. אשל ארמוני, יו״ר הדירקטוריון: שתי הסמנכ״ליות החדשות מביאות יכולות מרשימות וניסיון עשיר ואנו בטוחים ביכולתן לקדם את הנמל


12:26 ,04.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת נמל חיפה אישר את מינויין של שתי סמנכ״ליות חדשות: שירלי הלמן הרוש שתכהן כסמנכ״לית כספים וכלכלה, ודלית ביזן שתכהן כסמנכ״לית משאבים. נציין כי לאחר מינויים אלה, שלושה מקרב ארבעת תפקידי הסמנכ״ל בחברת נמל חיפה מאוישים על ידי  נשים.

 

שירלי הלמן הרוש מגיעה לחברת נמל חיפה מחברת דלק שם שימשה כמנהלת הכספים. בעבר שימשה כסמנכ״לית כספים בחברת שילוח ובתפקידי ניהול כספים בחברות תנובה וגדות ים.

 

דלית ביזן שימשה עד לאחרונה כראש אגף משאבי אנוש בחברת נמל חיפה, ולפני כן כיהנה כסמנכ״לית משאבי אנוש בחברת ThetaRay וכמנהלת גלובלית למשאבי אנוש EMEA ו- APAC במלאנוקס.

 

אשל ארמוני, יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה, ציין כי ״המינויים שאישרנו בדירקטוריון מרעננים את פניה של ההנהלה הבכירה של נמל חיפה בתקופה מאתגרת. שתי הסמנכ״ליות החדשות מביאות יכולות מרשימות וניסיון עשיר ואנו בטוחים ביכולתן לקדם את הנמל. דלית הוכיחה עצמה באחרונה בשורה של דיונים והסכמים בנושאי הרפורמה המתקרבת לשלבי הסיום, ושירלי תהיה חלק חשוב באיתור משקיע אסטרטגי לנמל. אני מאחל לשתיהן הצלחה״.