קבוצת טירן ו-PAL ציינו בירדן שת״פ של 20 שנה

חברת PAL מקבוצת טירן אירחה את לקוחותיה וספקיה בירדן באירוע מיוחד לאות הוקרה על שיתוף פעולה ארוך טווח במסדרון היבשתי בין ירדן לחיפה. הקבוצה אף משרתת את ירדן בעזרת שירות גלנוע מנמל מרסין לנמל טריאסט


10:20 ,25.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר אירחה חברת PAL Pacific Atlantic Line)) מקבוצת טירן את לקוחותיה וספקיה בירדן לאות הוקרה על שיתוף פעולה של 20 שנה במסדרון היבשתי בין ירדן לחיפה. ההשתתפות הייתה מלאה וכללה קבלת פנים ולאחריה ארוחת ערב חגיגית באחד ממלונות עמאן.

 

נציגים מחברות MSC ירדן ו-MSC ישראל אשר נכחו בארוחת הערב הבטיחו ללקוחות יחס מיוחד למטעני השטעון הירדני בשירות הישיר חיפה לניו יורק ב-13 יום ונציגי PAL, לאחר שהודו ללקוחות על התמיכה, ביקשו לשכנע את הלקוחות שנמל חיפה ימשיך להיות יציב והמריצו אותם להעביר עוד מטענים על חשבון נמל עקבה לנמל חיפה.

 

בנוסף לשירות המכולות, קבוצת טירן מפעילה בשבע השנים האחרונות גם שירות גלנוע שבועי אשר מחבר את נמל מרסין לחיפה עליו משונעות משאיות ונהגים הנוסעים לירדן ובחזרה. שירות זה נותן מענה למטענים ׳מתגלגלים׳ וסטטיים לישראל וירדן המובלים על עגלות בשליטת הקו. השירות מתחבר במרסין לשירות הגלנוע של חברת UN RoRo/DFDS   מנמל טריאסט וכך מתאפשרת הובלת מטענים גם ממרכז אירופה, דרום גרמניה ואיטליה.

 

נזכיר כי קבוצת טירן משמשת ב-11 השנים האחרונות כסוכן כללי בישראל של חברת טורקון המעניקה את שירות המכולות הגדול ביותר בין תורכיה לישראל עם הפלגות שבועיות ברמת אמינות גבוהה ביותר בין 5 נמלי תורכיה לחיפה ולאשדוד. שירות זה גם משרת את נמלי הים השחור והחוף המזרחי של ארה״ב (בשיטעון).

 

קבוצת טירן הכוללת גם את PAL Deniz מתורכיה מכסה את כל תורכיה ונותנת ללקוחותיה שירות מכל מקום בתורכיה.