נמל פליקסטאו: הגיעו שני מנופי גשר עם שלט רחוק

המנופים החדשים, מתוצרת חברת ZPMC, מסוגלים לעבוד על אניית מכולות עם 11 שורות לגובה ו-24 שורות לרוחב. נמל פליקסטאו: ישפרו את היכולת שלנו לעבוד על אניות ענק במקביל


14:49 ,12.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל פליקסטאו בבריטניה קיבל לרשותו שני מנופי גשר חדשים המופעלים בשלט רחוק. שני המנופים החדשים, שהם המנופים ה-32 וה-33 במספר בנמל המכולות הגדול ביותר בבריטניה, הגיעו משנחאי על אנייה מיוחדת היישר מיצרנית המנופים, חברת ZPMC. המנופים החדשים מסוגלים לעבוד על אניית מכולות עם 11 שורות לגובה ו-24 שורות לרוחב. 

 

קלמנס צ׳נג, מנכ״ל חברת נמל פליקסטאו, ציין כי ״המנופים החדשים הם הרכישה האחרונה שלנו במסגרת תכנית ההשקעות הנמשכת של הנמל לספק את הציוד, התשתיות והמערכות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלנו. המנופים החדשים ישפרו את היכולת שלנו לעבוד על אניות ענק במקביל״. 

 

צ׳נג הוסיף כי מנופי גשר הפועלים ברציפי נמל פליקסטאו ״ישפרו את תנאי העבודה עבור הנהגים, יגבירו את הבטיחות ויביאו לתקשורת טובה יותר בין הצוותים התפעוליים״. 

 

בנוסף למנופים החדשים הודיעה חברת הנמל כי היא משדרגת את מערכות תפעול הטרמינל שלה, מגביהה את מנופי הגשר בטרמינל מכולות נוסף וכי הזמינה בנוסף 8 מנופי חצר שיתקבלו בנמל בתחילת 2019.