פורום לקוחות הנמלים: תודה לנמלים, לנהגים ולמשרד הבריאות

יו״ר פורום הנמלים ד״ר יורם זבה הוציא הבוקר מכתבי תודה והערכה לארבעת הנמלים המסחריים, לנהגי התובלה היבשתית ולמשרד הבריאות. מציין את התגייסות כל הסקטורים לעבודה לאורך כל תקופת חול המועד


14:33 ,07.04.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

יורם זבה כתב הבוקר בשם פורום לקוחות הנמלים (התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר, מועצת המובילים ולשכת הספנות הישראלית) מכתבי תודה והערכה לארבעת הנמלים המסחריים, לנהגי התובלה היבשתית ולמשרד הבריאות.

 

במכתבים אלו מציין זבה את תודתו והערכתו העמוקה של הפורום לעובדי ומנהלי הנמלים, אשר עובדים כרגיל, כמובן תחת מגבלות תפעוליות ונהלים מחמירים לאור צו השעה. זבה מציין את התגייסותם לעבוד כך גם לאורך כל תקופת חול המועד.

 

כמו-כן מודה זבה לכל סקטור נהגי המשאיות שעבודתם הפכה להיות מורכבת ומסובכת יותר לאור התנודתיות הרבה בהתנהלות של המפעלים וכל הגופים העסקיים. זבה מכיר בחשיבותם של נהגי המשאיות וכותב כי הנהגים הם חלק בלתי נפרד משרשרת האספקה שכוללת אניות, נמלים ותובלה יבשתית. 

 

זבה גם כתב למשרד הבריאות והדגיש כי מתחילת הופעת נגיף הקורונה הקפיד לאפשר מהלך תקין של הלוגיסטיקה הימית תוך גמישות והבנת הצרכים הספציפיים של ענף זה. זבה לא שכח לציין את עבודתם המסורה של הרופאים הרבים שבגלל המגבלות שהוטלו עבודתם נהפכה לאינטנסיבית בהרבה.