שר התחבורה לעובדי הנמלים: תודה על עמידה בחזית המאמץ הלאומי

שר התחבורה סמוטריץ׳ ביקש להודות לעובדי ועובדות נמלי חיפה ואשדוד על עמידתם בחזית המאמץ והשמירה על שגרה ורציפות תפקודית של המשק. מבקש: אנא הקפידו לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הודה למנהל רספ״ן, יגאל מאור, על ניהול רגולטורי מקצועי ומדויק


12:07 ,15.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ פנה לאחרונה במכתב לעובדי ומנהלי נמלי חיפה ואשדוד בו הוא מבקש להודות לעובדים ולעובדות הנמלים.

 

השר סמוטריץ׳ כתב כי ״אנחנו בעיצומו של משבר עולמי ופועלים כדי למתן את השפעותיו על מדינת ישראל – בראש ובראשונה בחיי אדם ובבריאות, ובמקביל גם בשגרת החיים, המשק והכלכלה. נמלי הים, כמו מרבית תחומי האחריות של משרד התחבורה, הם מאבני היסוד של היכולת לשמור על שגרה ורציפות תפקודית של המשק, וכל זה לא יכול היה להתבצע ללא האחריות והמסירות שלכם. אתם, עובדי ועובדות הנמלים באשדוד ובחיפה, עומדים בחזית המאמץ הלאומי הזה, ואני מבקש להודות מאוד לכל אחד ואחת מכם על כך״.

 

שר התחבורה אף ביקש להודות במכתבו גם ליגאל מאור, ״הרספ״ן הנהדר שלנו, על ניהול רגולטורי מקצועי ומדויק, בנועם הליכות ותוך מתן מענה לכל קושי, מורכב או מורכב עוד יותר..״.

 

הוא הדגיש במכתבו את החשש מפני הנגיף וכתב כי ״אני מודע לחששות של חלק מכם ומבין אותם מאוד. חשוב לי שתדעו שאנחנו מקיימים הערכות מצב על בסיס יומי, תוך קיום שיח מתמיד עם כלל גורמי הממשלה הרלוונטיים, מתוך אחריות גדולה לתפקידינו ודאגה לשלומכם ובריאותכם. אנחנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ואני ממש מבקש שכולנו נקפיד עליהן. לא נוסיף ולא נגרע״.