סוכנות צ'איינה שיפינג בישראל

החל מהשבוע החלה חברת הספנות הסינית ,צ'איינה שיפינג להיות מיוצגת בישראל ע"י סוכנות צ'איינה שיפינג (ישראל) בע"מ – China Shipping (Israel) Agency Co. Ltd; סוכנות זו מחליפה את חברת אינטרמריטיים בע"מ, שהיתה עד כה הסוכנת הבלעדית של החברה הסינית בישראל


00:00 ,03.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מהשבוע, יום ג' ה-01.11.05, החלה חברת הספנות הסינית צ'איינה שיפינג להיות מיוצגת בישראל ע"י סוכנות צ'איינה שיפינג (ישראל) בע"מ – China Shipping (Israel) Agency Co. Ltd.
 
סוכנות זו מחליפה את חברת אינטרמריטיים בע"מ, שהיתה עד כה הסוכנת הבלעדית של החברה הסינית בישראל.

הסוכנות המשותפת עם חברת הספנות הסינית China Shipping, באה בעקבות החלטה שקיבלה החברה הסינית להקים סוכנות מקומית בישראל בשיתוף עם מי שהיו סוכנה המקומי, חברת אינטרמריטיים. הקמת הסוכנות המשותפת הינה בהתאם למדיניות החברה הסינית על הקמת שותפויות מקומיות ברחבי העולם.
 
רק בחודש ינואר השנה, חגגה חברת אינטרמריטיים בהנהלתו של איציק קון, חמש שנות פעילות בישראל בנוכחות קהל רב ובנוכחות שגריר סין בישראל, נציגי החברה הסינית ומ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת אהוד אולמרט. אז שיבח נציג החברה הסינית, הרואה בישראל יעד אסטרטגי בפעילותה בים התיכון, את פעילותה של אינטרמריטיים במיצוב China Shipping בשוק הישראלי ומסר גם כי בכוונת החברה להרחיב את פעילותה עם חברת אינטרמריטיים בכדי להמשיך ולהגדיל את נתחי השוק שלה באזורי הסחר העיקריים בהם היא פועלת בישראל – קווי הסחר מ/אל ארה"ב ומ/אל המזרח הרחוק.
 
השבוע, עם תחילת פעילותה של הסוכנות המשותפת צ'איינה שיפינג (ישראל) בע"מ, ציינו בחברה שהצוות המסור ימשיך לעמוד לשרות הלקוחות. "החברה מודה ללקוחות על התמיכה הרבה עד כה ומקווה להמשך שיתוף פעולה פורה".

עוד נמסר כי מספרי הטלפון נשארים כשהיו, אך משרדי החברה בחיפה הועתקו לכתובת חדשה: צ'איינה שיפינג (ישראל) בע"מ, רח' פל-ים 5  (בנין הסנה) קומה 8, חיפה.