אוורגרין משיקה שירות ישיר חדש בים התיכון

שירות ה- Turkey-Levant Service יקשר את נמל אשדוד עם נמלי יוון וטורקיה, בייבוא ובייצוא, בזמני הפלגה קצרים ובפקידה שבועית. אוורגרין תפעיל את השירות באמצעות שתי אוניות מכולה בבעלות החברה


00:00 ,22.12.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

שירות ה- Turkey-Levant Serviceיקשר את נמל אשדוד עם נמלי יוון וטורקיה, בייבוא ובייצוא, בזמני הפלגה קצרים ובפקידה שבועית. אוורגרין תפעיל את השירות באמצעות שתי אוניות מכולה בבעלות החברה
 
ענקית הספנות אוורגרין משיקה שירות ישיר וחדש, שייקרא TRL / Turkey-Levant Service, שיקשר את נמלי הים האדריאטי, טורקיה ואלכנדריה, ישירות עם נמל אשדוד , בייבוא ובייצוא. כך נמסר הבוקר מחברת גרין ספנות, נציגת אוורגרין בישראל.
 
כאמור, השירות החדש ייכנס לתוקפו בראשית ינואר 2011 והוא יפעל באמצעות שתי אוניות מכולה, בבעלות אוורגרין, בעלות קיבולת ממוצעת של 1,000 TEU כל אחת. השירות החדש יפקוד את הנמלים הבאים:
טרנטו - איסטנבול - איסטנבול (הידרפרשה) - גמליק - איזמיר - אלכסנדריה - אשדוד ומשם בחזרה לנמל טרנטו.
 
בחברת גרין ספנות ציינו הבוקר בסיפוק כי מדובר בשירות שבועי וישיר, שיציע זמני הפלגה קצרים במיוחד מ/אל נמלי טורקיה ובכוונתם להציע פקידה בימים קבועים.
 
עוד עולה כי, השירות יציע קישור מהיר מ/אל נמל טרנטו שבאיטליה, נמל המשמש כנמל השטעון המרכזי של חברת אוורגרין באזור הים התיכון. בכך תציע אוורגרין פריסת יעדים רחבה לאזורי הסחר המרכזיים, בזמני הפלגה משופרים מבעבר לציבור היבואנים והיצואנים הישראלים.