בעקבות שינויים ארגוניים: מנהלת התפעול במארסק ישראל מסיימת תפקידה

טלי ברמר, מנהלת התפעול של החברה בעשר השנים האחרונות, תסיים את תפקידה בסוף פברואר הקרוב בעקבות מעבר סמכויות התפעול לדרום אירופה. דייויד גולין, מנכ״ל מארסק: ״טלי סיפקה תוצאות מעולות, הובילה לחיסכון בעלויות ושמרה על האינטרסים של מארסק בשוק המקומי. מאחל לה ה


14:26 ,07.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות שינויים ארגוניים בחברת מארסק וכחלק מאסטרטגיית ״Stay Ahead״ במסגרתה גדלה ההתמקדות בלקוחות ובשירותים הלוגיסטיים, פעילויות התפעול ינוהלו בצורה מרכזית דרך SEULOC (South Europe Liner Operation Cluster), מרכז הפעילות האזורי של החברה. מחברת מארסק נמסר כי מודל פעילות זה פעל בהצלחה במשך שנים רבות ברחבי העולם וישראל היא בין המדינות האחרונות את מאמצות מודל פעילות זה.

 

בהתאם לכך, לחברת מארסק בישראל לא יהיה עוד מנהל תפעול בישראל ועל כן טלי ברמר, מנהלת התפעול של מארסק בישראל, תסיים את תפקידה בסוף פברואר. נציין כי לברמר הוצעו תפקידים אחרים במארסק ישראל אך היא בחרה לחפש הזדמנויות אחרות מחוץ לחברה.

 

דיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, ציין היום בהודעה שהועברה לעובדי החברה טלי ברמר תעזוב את החברה בסוף פברואר. ״טלי נמצאת איתנו במשך 16 שנים, מתוכן הובילה את הפעילות התפעולית במשך עשר שנים והצליחה לבנות צוות ברמה עולמית. טלי סיפקה תוצאות מעולות, הובילה לחיסכון בעלויות עבור החברה ושמרה על האינטרסים של מארסק בעדיפות ראשונה בשוק המקומי. כשהתחילה בתפקיד לפני 10 שנים, מארסק שירתה את ישראל עם שתי אניות בלבד. כיום אנו משרתים את ישראל עם חמישה שירותים שונים, עשרות כלי שיט מתואמים עם 5 קווי ספנות משותפים שונים. תחת הנהגתה של טלי העלינו את הסטנדרטים ואת רמת השירות ללקוחות שלנו, וכיום אנו מציעים את השירות הטוב ביותר בשוק״.

 

גולין הוסיף וכתב כי ״עבור עובדים רבים, הן בחברה והן מחוצה להם, טלי היא מודל לחיקוי, ולא רק בגלל היותה מנהלת התפעול הראשונה בתעשייה. טלי זוכה לכבוד והערכה מצד כל השותפים והספקים של החברה, היא מודל לחיקוי בחברה שלנו, והיא הצליחה להקים צוות  עבודה איכותי מאוד ומעורב״.

 

גולין ביקש להודות לטלי ברמר על מסירותה לתפקיד ועל תרומתה הרבה למארסק ישראל, וציין כי ״בנימה אישית תמיד הערצתי את תשוקה של טלי לצוות שלה, למארסק ולחבריה. היא הייתה מעוררת השראה ותמיד התמקדה בשמירה על האינטרסים שלנו תוך התמקדות בחוויית הלקוח. היא תחסר לנו מאוד״.

 

גולין איחל לה הצלחה בהמשך דרכה. כאמור, ברמר תסיים את תפקידה בחברה בסוף פברואר.