גולדליין ספנות קיבלה לידיה את ייצוג NileDutch בישראל

במסגרת השירות גולדליין תפעיל שירותי יבוא ויצוא לאזור מערב אפריקה ותאפשר ללקוחותיה ליהנות משירות ברמה גבוהה עם כל היתרונות של סוכן מקומי


12:02 ,23.08.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת גולדליין נמסר כי מזה כחודש היא מייצגת את חברת NileDutch בישראל. במסגרת השירות גולדליין תפעיל שירותי יבוא ויצוא לאזור מערב אפריקה ולקוחותיה יוכלו ליהנות גם משירותי Drop Shipment שהחברה מעניקה במגוון הקווים שלה מארה"ב, אירופה ואסיה למערב אפריקה.  

 

מחברת גולדליין נמסר עוד כי הנציגות הישראלית של NileDutch מאפשרת ליצואנים וליבואנים הישראלים ליהנות משירות ברמה גבוהה עם כל היתרונות של סוכן מקומי.

 

חברת NileDutch הינה חברה ותיקה עם ניסיון של מעל ל-35 שנה אשר עיקר פעילותה מתמקדת במערב אפריקה. לחברה יש צי של למעלה מ-30 אניות והניסיון שלה באזור זה שסובל לעיתים מחוסר יציבות פוליטית מאפשר לה להמשיך ולהעניק שירות אמין העומד בלוח הזמנים.

 

חברת NileDutch פוקדת את הנמלים אבידג'ן, פוינט נואר, לואנדה, לוביטו, גבון מטאדי, בומה, בטה, מלאבו, קבינדה, דואלה, סויו וליברוויל. כמו כן לחברה יש רציף המנוהל על ידה בנמל באנגולה המספק יתרון משמעותי בזמני ההמתנה בנמל.

 

לאחרונה רכשה NileDutch את חברת Safmarine MPV שהייתה בבעלות מארסק. רכישה המחזקת את אחיזתה במערב אפריקה עם דגש בתחומי הפרויקטים ותעשיית הגז ונפט. ההתרחבות מאפשרת ל-NileDutch לפקוד נמלים נוספים כמו גם אניות למטענים שונים בנוסף לאניות מכולה.

 

השירות החדש של גולדליין ספנות למערב אפריקה מצטרף לשירות המטענים המתגלגלים מהמזרח ומארה"ב, שירות מכולות בנמלי הים התיכון ושירות מכולות לאזור פפואה, איי אוסטרליה והאזור.