המבורג סוד חושפת פרטי השירות החדש לישראל

השירות החדש יפקוד את נמלי חיפה ואשדוד מדי שבוע בימים קבועים באמצעות חמש אוניות בנפח של 2500 עד 2700 TEU. השירות יספק כ-600 חיבורים למכולות קירור וכן זמני הפלגה מהירים יותר ביבוא לאשדוד וביצוא מחיפה. יורם הופמן: השירות יסיר את כל האילוצים שהיו כרוכים בעבוד


00:00 ,19.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות החדש יפקוד את נמלי חיפה ואשדוד מדי שבוע בימים קבועים באמצעות חמש אוניות בנפח של 2500 עד 2700 TEU. השירות יספק כ-600 חיבורים למכולות קירור וכן זמני הפלגה מהירים יותר ביבוא לאשדוד וביצוא מחיפה. יורם הופמן: השירות יסיר את כל האילוצים שהיו כרוכים בעבודה עם שותפים
 
חברת המבורג סוד חושפת את פרטי השירות החדש בין נמלי צפון אירופה וישראל, עליו פורסם לראשונה באתר PORT2PORT באמצע חודש יולי. החברה פרסמה אתמול כי החל מה-26 בספטמבר היא תטמיע את השירות המחודש והמשודרג שלה בין נמלי צפון אירופה והמזרח התיכון. 
 
נזכיר כי המבורג סוד הכריזה לפני מספר חודשים על הפסקת השת"פ בינה לבין צים בשירות ה-AME, הידוע בקטע השירות בין נמלי צפון ומערב אירופה לנמלי ישראל כשירות ה-JOS, והודיעה על השקתו של שירות נפרד בהפעלתה.
 

יורם הופמן, מנכ"ל א.מ.א, הביע את שביעות רצונו הרבה מהשירות החדש והדגיש את המחויבות הרבה של המבורג סוד לאזור אגן ים תיכון ולשוק הישראלי בפרט. השירות שיופעל בלעדית על ידי המבורג סוד יסיר, לדברי הופמן, את כל האילוצים שהיו כרוכים בעבודה עם שותפים. הוא ציין כי השירות המשודרג ייתן מענה מצוין ומהיר למטענים הן ביבוא והן ביצוא לאירופה וכי הפקידה בטנג'יר תהווה ערך מוסף ליבואנים מדרום אמריקה ובעיקר למכולות הקירור.
 
הופמן הוסיף כי הוא משוכנע כי המבנה החדש והבלעדי של השירות שמציעה המבורג סוד ייתן ללקוחות פתרונות מצוינים ברמת איכות השירות,התחרותיות ובמגוון הרב של יעדים ברחבי העולם.


במסגרת השדרוג, שירות הנתיב הצפוני (EMNR) ושירות אירופה – מזרח הים התיכון וישראל (UKEI), אשר פועל כיום בשיתוף פעולה, כמו גם שירות הנתיב הדרומי (EMSR), יוחלף על ידי שני שירותים חדשים נפרדים והם: שירות צפון אירופה ודרום הים התיכון (North Europe – South Mediterranean Service (NESM), ושירות צפון אירופה וצפון הים התיכון (North Europe – North Mediterranean Service (NENM).
 
החברה הודיעה כי בשירות NESM היא תפעיל 5 אוניות בנפח קיבולת של 2,500 עד 2,700 TEU  ו-600 חיבורים למכולות קירור. סבב הפקידה של שירות צפון אירופה – דרום הים התיכון יהיה על בסיס שבועי בימים קבועים כדלקמן:
 
Felixstowe – Antwerp – Hamburg – Tangiers – Alexandria – Limassol – Ashdod – Mersin – Haifa – Alexandria – Felixstowe
 
הפלגה ראשונה במסגרת השירות הזה (בכיוון דרום) תתבצע ב-26 בספטמבר עם האונייה Cap Bizerta ובכיוון צפון עם האונייה Cap Palmas ב-3 באוקטובר.
 
חברת המבורג סוד ציינה עוד בהודעתה כי מבנה השירותים החדשים מספק כיסוי מקיף וכולל של נמלי האזור וזמני הפלגה מהירים מ/ אל צפון אירופה. לדברי החברה, הפקידה באמצעות ה-Hubשלה בטנג'יר, יחבר יעדים במזרח הים התיכון באמצעות הרשת העולמית של החברה ובעיקר ביבוא מדרום ומרכז אמריקה.