חברת OOCL קיבלה את פרס ״חברת השנה״ בטקס הפרסים השנתי של לויד׳ס

חברת הספנות מהונג קונג זכתה בפרס היוקרתי במהלך טקס שנערך בלונדון בתחילת דצמבר ומשך אליו את השמות החמים בעולם הספנות. סטיבן נג, מנהל המסחר של OOCL מהונג קונג: מכירים בהישגינו. נמשיך לעבוד קשה ונבנה רשת שירות טובה יותר


09:04 ,30.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות OOCL מהונג קונג זכתה לכבוד גדול כאשר זכתה השנה בפרס הגדול בטקס פרסי לוידס הגלובלי שנערך מדי שנה. במהלך הטקס, אשר נערך בתחילת דצמבר בלונדון ונחשב לאחד האירועים החשובים ביותר בעולם הספנות, הוענק הפרס העיקרי שמהווה מחווה עבור הישגים ניכרים בתחומים כגון מצוינות תפעולית, חדשנות דיגיטלית ושמירה על מוניטין יוצא דופן בתעשייה.

 

מר דרק אוג׳אליגאן, מנכ״ל סניף OOCL בריטניה, קיבל את הפרס מטעם החברה ואמרי כי ״אנו שמחים מאוד להיקרא Company of the Year.  הכרה זו משמעותית עבורנו וקבלת הפרס היא עדות לעבודה הקשה ולמסירות למצוינות, ושעוצמת המותג OOCL ממשיכה להיות מוכרת כמילה נרדפת לשירותים איכותיים ומקצועיים, משום שאנחנו ׳לוקחים את זה אישי׳ בכל מה שאנחנו עושים בחברה״. 

 

במהלך הטקס צוין כי חברת OOCL הגיעה לכמה אבני דרך בולטות במהלך השנה, כולל עבודתה בפיתוח יישומי בינה מלאכותית (AI) למשלוח, דבר התורם להתפתחויות בבלוקצ׳יין לשיפור יעילות שרשרת האספקה, השקת שירותים תחרותיים לשווקים חדשים באפריקה, והשגת סינרגיה חזקה עם חברת האחות COSCO בתפעול קווי ספנות, באופטימיזציה לרשת, שיפורים בציוד ועוד.

 

נציין כי את חברת OOCL מייצגת בישראל סוכנות סקנדינבית.

 

בהתייחסו לקבלת הפרס, אמר סטיבן נג, מנהל המסחר של OOCL מהונג קונג: ״אנו שמחים מאוד מכבוד זה ומכירים בהישגינו. כדי לחזק עוד יותר את עמדתה התחרותית של OOCL החברה עומדת בפני אימוץ הזדמנויות והזדמנויות חדשות בנוף התעשייה המתפתח של היום ובסביבת שוק תנודתית, על ידי בניית רשת שירות איתנה וזריז יותר, חיזוק היעילות התפעולית שלנו ועבודה מתמדת עם השותפים העסקיים שלנו בעלי העניין להצליח יחד״.