חברת רוזנפלד חגגה 100 שנות פעילות

עובדי חברת רוזנפלד ספנות חגגו את המאורע החגיגי בסופ״ש במלון הבוטיק ״נאיה״ שבשבי ציון. זרי רוזנפלד, מנכ״ל החברה, בירך את העובדים ואיחל לכולם המשך עבודה משותפת, פורייה ומוצלחת והמשך ביסוס החברה


13:22 ,10.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בסוף השבוע האחרון חגגו עובדי חברת רוזנפלד ספנות 100 שנים להקמת החברה במלון הבוטיק ״נאיה״ שבשבי ציון. במהלך הסופ״ש נהנו העובדים ובני/בנות זוגם ממופע מאלף של אומן החושים סטיב קופר, וממסיבת ריקודים מהנה. ביום שלאחר מכן יצאו עובדי החברה לטיול מרתק בגליל המערבי שהסתיים בארוחת צהרים ייחודית במערה שבפקיעין.

 

זרי רוזנפלד, מנכ״ל החברה, בירך את העובדים ואיחל לכולם המשך עבודה משותפת,  פורייה ומוצלחת להמשך ביסוס החברה.

 

חברת א.רוזנפלד ספנות נוסדה בשנת 1919 על ידי אהרון רוזנפלד ובין סוכנויות האנייה הוותיקות ביותר במדינת ישראל. לאורך השנים ייצגה חברת א. רוזנפלד ספנות חברות ספנות בינלאומיות רבות ושירתה עשרות אלפי ספינות שפקדו את נמלי ישראל.

 

חברת א. רוזנפלד ספנות מספקת מגוון שירותים בתחום הספנות והובלת מטענים, לרבות שירותי הובלה באניות גלנוע, הובלה במכולות, החכרת אניות וייצוג אניות בנמלי ישראל. החברה מתמחה בתפעול והחכרה של אניות מטען כללי, תפזורת ופרויקטים מיוחדים.

 

החברה מנוהלת כיום על ידי הדור השלישי והרביעי של משפחת רוזנפלד. זרי רוזנפלד שהצטרף לעסק המשפחתי בשנת 1986, ולפני כשנתיים הצטרף הדור הרביעי, אהרון ורד, שעוסק בשיווק ובפיתוח העסקי.

 

זרי רוזנפלד, מנכ״ל חברת רוזנפלד, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי ״אנחנו ממשיכים בשינוע מטענים קונבנציונליים. המטרה שלנו לשנים הקרובות היא לשמר את השם שלנו, את המוניטין שצברנו עם שנים, ולבסס את מעמדנו בקרב קהילת היבואנים והיצואנים כמו גם גידול במספר חברות הספנות הזרות שנייצג״.