לוג׳ינו בחרה את חברת הספנות הדיגיטלית הראשונה

הוכרזה הזוכה בתחרות The Contopia Factor: חברת הספנות הברזילאית Log-In Logistica Intermodal S.A. צי המכולות של החברה ייהפך לצי מכולות חכם וזאת הודות להתקנת ״אגם״, יחידה חכמה של חברת לוג׳ינו


13:50 ,10.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת תחרות The Contopia Factor הכריזו שחר טל ועמית אפללו, מייסדי חברת לוג׳ינו, ביום חמישי האחרון על הזוכה בתחרות: חברת Log-In Logistica Intermodal S.A מברזיל.

 

נזכיר כי הסטארט-אפ לוג׳ינו, בתמיכתם של שותפים כגון Navis, מרלינק, לוידס רג׳יסטר, Sunwoda ועוד – הכריז על השקת התחרות הייחודית בחודש דצמבר האחרון. במסגרת התחרות הוכרז כי תיבחר חברת ספנות אחת (בעלת צי מכולות במספר שאינו עולה על 150 אלף יחידות) שצי המכולות שלה ייהפך לצי חכם וזאת הודות להתקנת ״אגם״ - היחידה החכמה שפיתחה לוג׳ינו, המסוגלת לעקוב אחר ולנטר את המכולה, הטמפ׳ שלה וכן לשמש כתחליף ליחידת הסגר שלה ובעתיד: להעריך את משקל SOLAS VGM של המכולה.

 

כאמור, חברת הספנות הדיגיטלית הראשונה, שנבחרה מתוך 17 מועמדים גלובליים, נחשפה ב-6 ביוני באוסלו, נורבגיה, במסגרת תערוכת Nor Shipping בסוף פאנל מומחים. חברת הספנות הדיגיטלית תשתמש בטכנולוגיית IoT כדי להגיע לשקיפות מירבית לכל אורך שרשרת האספקה.

 

באירוע סגור שנערך בתל אביב קודם לכן, חשפה חברת Loginno את הדור החמישי של התקן AGAM שלה לשבחי המבקרים, אשר שיטת ההתקנה הייחודית כיחידת אוורור למכולה מאפשרת לכל מחסן עורפי להתקין אותה ללא הכשרה מיוחדת.

 

צפו בראיון עם שחר טל, מייסד לוג׳ינו

 

 

בעוד היכולת המבצעית של החומרה המוגנת בפטנט של Loginno כבר היתה ידועה, המייסד עמית אפללו הגדיר את ההתקן כ״מוח המכולה החכם והזול ביותר שקיים כיום בשוק״.

 

אפללו הוסיף כי ״מדובר במכשיר בעל יכולות תקשורת בטווח רחב, עם חיי סוללה של עשר שנים ואפילו יותר ללא טעינה, מה שהופך אותו למעשה לפתרון קבוע עבור כל מכולה שנמצאת בשימוש בתעשייה כיום״.