מארסק ו-theDOCK בשת״פ לאיתור סטראט-אפים ישראלים

מדובר בהסכם שותפות לאיתור ופיתוח רעיונות חדשניים בתחום הלוגיסטיקה וההובלה הימית, ובמטרה לרתום את אקוסיסטם החדשנות הישראלי לטובת סקטור הספנות


11:05 ,08.03.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מארסק, חברת הספנות הגדולה בעולם, חברה אל theDOCK מרכז חדשנות ואקסלרטור ראשון מסוגו בארץ לתחום נמל וספנות - בהסכם שותפות לאיתור ופיתוח רעיונות חדשניים בתחום הלוגיסטיקה וההובלה הימית, ובמטרה לרתום את אקוסיסטם החדשנות הישראלי לטובת סקטור הספנות.

 

״כבוד גדול הוא לנו לעבוד בשיתוף עם מובילה עולמית בתחום הספנות כמו מארסק. אנו נחושים לרתום את הידע והיצירתיות הטכנולוגית הקיימים בארץ לטובת סקטור הספנות העולמי״, אמר חנן כרמלי, שותף מייסד ב-theDOCK. ״אין לנו ספק ששותפות זו עם מארסק תניב הצלחות גדולות הן למארסק והן ליזמים הישראלים״.

 

מארסק שמהווה כיום מובילת דרך בעולם הספנות בהשקעתה הרבה בחדשנות טכנולוגית ובסטרטאפים מתאימים לתחום ההובלה הימית והלוגיסטיקה, זיהתה את הפוטנציאל האדיר הקיים בישראל והינה ענקית הספנות הראשונה שהתחברה לאקוסיסטם החדשנות בישראל.

 

״אנו שואפים להיות האינטגרטור המוביל בתחום ההובלה והלוגיסטיקה הימית, ולספק פתרונות פשוטים למצבים מורכבים של אתגרי שרשרת האספקה. חדשנות דיגיטלית ושיתופי פעולה עם חברות תוכנה על כל שלביהן, כולל סטרטאפים, להאצת פיתוח מוצרינו, מהווה תפקיד חשוב ועיקרי בדרך להשגת מטרה זו״, אמר איברהים גוקן, מנהל הדיגיטל במארסק.

 

תומאס הוגארד, מנהל השקעות בכיר במארסק, אמר: ״אנו מחפשים הזדמנויות להקמה משותפת של ׳חד הקרן׳ הבא של הלוגיסטיקה לתחומים כגון: הובלת מזון, ניהול סחר, אבטחת שרשרת האספקה, והלוגיסטיקה של הדור הבא. אנו מחפשים סטרטאפים שרואים במארסק כשותף יותר מאשר כלקוח, שותפות שבה נביא לא רק מימון אלא גם ערך כשותף אסטרטגי. אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם theDOCK לאיתור החברות המתאימות שירצו להצטרף אלינו למסע״.

 

theDOCK היא מרכז חדשנות ואקסלרטור הראשון מסוגו בארץ ומהווה פלטפורמה המפגישה שלושה סוגי בעלי עניין - גורמי נמל וספנות, יזמים יצירתיים ומשקיעים.