מנכ״ל צים לעובדי החברה: אין ספק שהגענו לתוצאות הודות לכם

״אין לי ספק כי התוצאות המדהימות הללו הושגו הודות למאמצים המשותפים של כולכם, עובדים ביחד, ומונחים על ידי אסטרטגיית החברה, חזונה וערכיה״ כתב אלי גליקמן באיגרת לעובדי החברה. צים דיווחה אתמול על רווח של 25.3 מיליון דולר ברבעון השני


12:13 ,20.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ״ל ונשיא חברת צים, אלי גליקמן, הוציא אמש איגרת לכל עובדי החברה בה הוא חולק עם העובדים את התוצאות הכספיות המצוינות של החברה - תוצאות הטובות מזה עשור. כזכור החברה דיווחה אתמול על רווח נקי של 25.3 מיליון דולר עבור הרבעון השני של 2020.

 

״אין לי ספק כי התוצאות המדהימות הללו הושגו הודות למאמצים המשותפים של כולכם, עובדים ביחד, ומונחים על ידי אסטרטגיית החברה, חזונה וערכיה״, כתב גליקמן לעובדים. ״כך נולד קסם ה-Z FACTOR״, הוסיף.

 

״הצלחנו להשיג את התוצאות יוצאות הדופן הללו במהלך משבר גלובלי חסר תקדים ומתמשך, דבר ההופך זאת להישג מרשים עוד יותר. במהלך מגיפת Covid 19 כולכם המשכתם לעשות את המיטב תחת תנאים מאתגרים על מנת לשרת את הלקוחות ולדחוף קדימה את הקונספט שלנו להיות החברה מספר אחת מבחינת שירות ללקוחות״.

 

גליקמן המשיך וכתב כי ״השגת רווחיות יציבה וברורה הינה בהישג יד – בואו נתעודד ממה שכבר השגנו ונמשיך עם אנרגיה נוספת אל עבר הגשמת מטרותינו״.