משבר הקורונה: צים מקדמת שימוש נרחב בשטר מטען אלקטרוני

החברה סיימה שלב נוסף בקידום שטר המטען האלקטרוני עם הטמעת הפלטפורמה של WAVE המאפשרת הנפקת שטר מטען אלקטרוני. ניר אבני, מנכ״ל צים ישראל: ״במיוחד במהלך המשבר הנוכחי, יש חשיבות עליונה ליכולת להעביר מסמכים מקוריים באופן דיגיטלי ומרחוק״


11:59 ,24.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

צים סיימה שלב נוסף בקידום שטר המטען האלקטרוני eB/L עם הטמעת הפלטפורמה של WAVE המאפשרת הנפקת שטר מטען אלקטרוני ממערכות ה-LEGACY שלה. משלוח ראשון הושלם בחודש שעבר על ידי היצואן הישראלי המוביל גן שמואל, וחברת השילוח ICL Intelligent Logistics שאימצו את השירות המשופר תוך קיצור משמעותי בזמנים והפחתת עלויות.

 

ניר אבני, מנכ״ל צים ישראל: ״במיוחד במהלך משבר הקורונה הנוכחי, ישנה חשיבות עליונה ליכולת להעביר מסמכים מקוריים באופן דיגיטלי ומרחוק, תוך הפחתת הצורך במגע ישיר. בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם Wave מאז 2018, סיימנו את הטמעת הפלטפורמה של Wave במערכות צים, ובכך ביכולתנו לצמצם למעשה את משך הזמן להעברת מסמכים, מימים למספר דקות, לצד יתרונות נוספים ללקוחות שיבחרו להצטרף לשירות״.

 

ז׳אן פלביאן, Wave סמנכ״לית מכירות ואסטרטגיה בחברת, ציינה כי ״הטמעת הפלטפורמה של WAVE על ידי צים מדגישה את המאמצים המתמשכים שלנו לספק לתעשיית הסחר הבינלאומי תהליך דיגיטלי פורץ דרך במתכונת חדשנית ויעילה. אנו שמחים שנבחרנו על ידי גורמים מובילים בתעשייה כדי לקדם את מאמצי הדיגיטציה שלהם. חברתנו מזמינה את כל בעלי העניין בענף להצטרף לרשת המשתמשים בטכנולוגיית Wave״.

 

טכנולוגיית Wave המאפשרת את התהליך נועדה לשקף הנפקה של מסמכי נייר מקוריים ותהליכים נלווים בפורמט דיגיטלי לחלוטין, התואם את הסטנדרטים המשפטיים הנהוגים בתעשייה, תוך שיפור היעילות, מניעת שגיאות, חסכון והורדת סיכונים.