ספן סוכנויות: שירות חדש מנמלי המרמרה לאשדוד

השירות החדש ייקרא MISS והוא מציע ייבוא וייצוא בשירות מהיר במיוחד עבור השוק הישראלי באמצעות האנייה Orita שתפקוד את נמל אשדוד מדי שבוע. זהו השירות השני שספן משיקה אחרי קו ה-EMX הפועל בין נמלי טורקיה ומצרים


13:40 ,23.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ספן סוכנויות, שנמצאת בבעלות חברת פרידנזון, משיקה שירות חדש ומהיר מנמלי המרמרה בטורקיה לנמל אשדוד. נזכיר כי ספן הינה הנציגה וסוכנת האנייה של חברת Medkon Line בישראל. השירות החדש ייקרא MISS (Mekdon Israel Shuttle) והוא מציע ייבוא וייצוא בשירות מהיר במיוחד עבור השוק הישראלי באמצעות האנייה Orita שתפקוד את נמל אשדוד מדי שבוע. סבב הפקידה הינו כדלקמן:

 

EVYAP – MARDAS – ROADPORT – IZMIR – ASHDOD

 

זהו השירות השני שספן משיקה אחרי קו ה-EMX שפעיל מתחילת השנה בין טורקיה, מצרים וישראל.

 

נזכיר כי חברת פרידנזון הקימה לאחרונה את סוכנות ספן המייצגת את חברת MEDKON LINES הטורקית לטובת פעילות ימית בין ישראל לנמלי טורקיה ומצרים. בראש סוכנות ספן עומדת בר כהן שעד לא מזמן הייתה מנהלת היבוא הימי של חברת פרידנזון.

 

לקבוצת פרידנזון פעילות רבה מול טורקיה והוספת השירות הימי מהווה נדבך נוסף בשירות שהיא מעניקה ליצואנים ויבואנים שעובדים עם טורקיה המשלימה עבורם את מגוון הפתרונות להם הם זקוקים. הקבוצה מעניקה שירותי לוגיסטיקה, שילוח ימי ואווירי, עמילות מכס, הובלה יבשתית, שירותי אחסנה וכאמור, ומעתה גם שירותי סוכנות ימית. כמו כן ספן סוכנויות מציעה שירותי ערך מוסף  ללקוחותיה, שטחי אחסנה בנמלי חיפה ואשדוד, הובלה יבשתית פנים ארצית, הובלה על ידי רכבת, שירותי עמילות מכס ושילוח בינ״ל.