עובדי קבוצת אלאלוף סיכמו את השנה בחגיגה

קבוצת הספנות אלאלוף ערכה השבוע אירוע עובדים מושקע וחגיגי לכל 250 עובדי ועובדות הקבוצה בקיבוץ בארות יצחק. העובדים נהנו מארוחה חגיגית ומפנקת, והופעות של אלי יצפאן ושרון חזיז


10:08 ,02.10.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת הספנות אלאלוף ערכה השבוע אירוע עובדים מושקע וחגיגי לכל 250 עובדי ועובדות הקבוצה בקיבוץ בארות יצחק. העובדים נהנו מארוחה חגיגית ומפנקת ומהופעות של הבדרן אלי יצפאן ושל הזמרת שרון חזיז.

 

בין ההופעות הוצג סרטון  סיכום שנה של מנהלי ועובדי הקבוצה, שחגגה זה לא מכבר 100 שנים להיווסדה. קבוצת אלאלוף, החלה את דרכה בשנת 1919 כחברת ספנות שהוקמה בסלוניקי ע״י נתן אלאלוף ז״ל. הקבוצה מנוהלת עד היום על ידי נכדיו - נתן אלאלוף, מטי אלאלוף ודני אלאלוף, ונחשבת לקבוצת לוגיסטיקה פרטית מהגדולות בישראל והוותיקה מכולן.

 

נתן אלאלוף, נשיא הקבוצה, בירך את העובדים והודה להם על הנאמנות, הדרך המשותפת והמשפחתיות שהם עצמם יוצרים בחברה. ״כל אחד ואחת מכם יודע לספק אינספור שירותים משלימים, בהתאם לצרכים הדינמיים של השוק והמסחר, בדרך ייחודיות, מקצועית, חדשנית ושירותית כשהלקוח במרכז״.

 

מטי אלאלוף, מנהלת התקשורת ומשאבי אנוש הציגה אירועים עיקריים מההיסטוריה המפוארת של החברה, השזורים בחיה של המדינה -  סיוע בהקמת נמל תל-אביב, הבאת מפעילים לארץ ופרויקטים לאומיים גדולים שהחברה היתה שותפה להם לאורך השנים.

 

דני אלאלוף, המנהל המסחרי של הקבוצה סקר את פעילות החברות השונות ובירך על הצטרפותם של עובדים חדשים במסגרת חברת הבת, אלאלוף לוגיסטיקה, המתמקדת בעיקר במתן שירותי שילוח ימי, משלוחי צד ג׳ לכל סוגי המטען כולל הובלות יבשתיות, שחרור מכס, ביטוח ופרויקטים מיוחדים.

 

קבוצת אלאלוף מונה כיום תשע חברות המספקות פתרונות לוגיסטיים מלאים ללקוחותיה בתחומי השילוח הבינ״ל, עמילות המכס, הובלה יבשתית ואווירית, מסופי מטענים, תיקוני מכולות, אחסון מכולות ריקות ובניית מבנים ממכולות. הקבוצה חורטת על דגלה ערכים של יעילות וחדשנות, ומעניקה ללקוחותיה שירות יעיל, אישי ומותאם לצרכיהם.