עידן עופר משיק אקסלרטור בתחום הספנות

החל מחודש אפריל השנה אקסלרטור EPS Maritime Tech יקבל פניות ובקשות מחברות סטארט-אפ ברחבי העולם ויבחר לבסוף 10 חברות שישתתפו במחזור הראשון של האקסלרטור שיתקיים במשרדי החברה בסינגפור


13:43 ,26.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת EPS (Eastern Pacific Shipping) של עידן עופר וחברת Techstars אשר מורכבת ממומחים בתחום הסטארט-אפ השיקו בסינגפור אקסלרטור של סטארט-אפים בתחום הספנות.

 

החל מחודש אפריל השנה אקסלרטור EPS Maritime Tech יקבל פניות ובקשות מחברות סטארט-אפ ברחבי העולם ויבחר לבסוף 10 חברות שישתתפו במחזור הראשון של האקסלרטור. על פי הלו״ז, בחודש נובמבר הקרוב, המחזור הראשון יתכנס במשרדי חברת EPS בסינגפור ויחל בתוכנית שתימשך שלושה חודשים ותכלול מחקר ופיתוח, צירוף מנטורים ושיתופי פעולה.

 

המחזור הראשון של חממת הסטארט-אפים יסתיים בפברואר 2020 עם Demo Day במסגרתו כל אחד מחברות הסטארט-אפ המשתתפות יציג את התכנית העסקית המלוטשת שלו לקהל של בעלי הון, בכירים בתחום החדשנות התאגידית ומומחים מהתעשייה.

 

גיל עופר, מנהל הפיתוח העסקי של חברת EPS, ובנו של עידן עופר, ציין בראיון לעיתונות זרה כי לראייתו ״שנת 2019 תהווה ציון דרך עבור סטארט-אפים בתחום החדשנות ברחבי העולם״.