פרסום ראשון: צים ו- MSC מרחיבות שיתוף הפעולה גם לצפון אירופה

במסגרת שיתוף הפעולה המתהווה, צפויות החברות MSC וצים לחתום על הסכם להחלפת תאי מכולה (סלוטים) בין החברות, במסגרת הקווים הישירים שהן מפעילות מ/אל נמלי צפון אירופה. זאת בנוסף לשיתוף הפעולה בין החברות בקו מ/אל נמלי האדריאטי


00:00 ,15.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

למערכת PORT2PORT נודע על כוונת החברות צים ו- MSC להרחיב את שיתוף הפעולה הקיים גם לנמלי צפון אירופה ולחתום על הסכם להחלפת תאי מכולה (סלוטים) בין החברות. זאת בנוסף לשיתוף הפעולה של החברות בשירות הישיר מ/אל נמלי האדריטי.

ככל הידוע, במסגרת שיתוף הפעולה החדש, תפסח MSC בשירות השבועי הישיר שלה על נמל פליקסטאו אך תמשיך לפקוד ישירות את נמלי ולנסיה, רוטרדם, אנטוורפן, לה-הבר, המבורג וברמרהבן, כאשר המטענים מ/אל פליקסטאו יוטענו על אניות צים שפועלות בקו הקרוי AME. ואילו חברת צים תפסח על נמל רוטרדם במסגרת הקו הישיר לצפון אירופה, אך תמשיך לפקוד את נמלי פליקסטאו, אנטוורפן והמבורג, כאשר המכולות של צים לנמל רוטרדם יוטענו על אניותיה של MSC הפועלות בקו זה.

עוד עולה כי MSC תאפשר לחברת צים, בנוסף, לטעון מכולות בפורט סעיד, במסגרת שירותי היבוא הישירים של החברה מצפון אירופה.

נזכיר כי בתקופה האחרונה חזרו החברות לשתף פעולה בקו הישיר מ/אל נמלי האדריאטי לפיו חברת צים מפעילה בקו שתי אוניות, נוסף על השירות הישיר שמפעילה חברת MSC, גם באמצעות שתי אוניות. וכך למעשה פועלות בקו זה ארבע אוניות, אך הקווים מתופעלים באופן עצמאי על ידי שתי החברות ושיתוף הפעולה מסתכם גם כאן בהחלפת "סלוטים" על גבי האוניות.

בצים וב- MSC בחרו שלא להגיב לדברים.