צים בהודעה רשמית: אלי גליקמן יחליף את רפי דניאלי כמנכ"ל צים

גליקמן ישמש כמנכ"ל ונשיא החברה החל מה-1 ביולי 2017. שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת החשמל לישראל. אלי גליקמן: חברת צים הינה חברה דינמית ומרגשת ואני מצפה להצטרף לחברה. גיא אלדר, סמנכ"ל הכספים של החברה, עוזב את תפקידו


10:07 ,12.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת המנהלים של חברת צים שירותי ספנות משולבים מינתה את אלי גליקמן לנשיא ומנכ"ל החברה, וזאת החל מה-1 ביולי 2017. אלי גליקמן יחליף את רפי דניאלי, המנכ"ל הנוכחי, אשר הודיע בשנה שעברה כי הוא יפרוש מהתפקיד.

 

עוד נמסר מהחברה כי גיא אלדר, סמנכ"ל הכספים של החברה, יעזוב את צים לאחר ששימש בתפקיד ארבע וחצי שנים. טרם נמצא לו מחליף.

 

אלי גליקמן, בן 55, שימש בעבר כמנכ"ל חברת החשמל לישראל. לפני כן הוא שימש כסמנכ"ל בחברת פרטנר - אורנג' תקשורת סלולרית ולפני כן שימש כמנהל מחלקת הלקוחות של החברה. בין 2003 ו-2005 גליקמן היה מנכ"ל חברת הלוגיסטיקה Excel MPL. לפני שהצטרף לקהילת העסקים גליקמן שימש כמפקד ביחידת הכוחות המיוחדים של חיל הים, שימש כמפקד ספינת טילים ואף כנספח הצבאי הימי בוושינגטון די.סי. לגליקמן תואר שני בניהול פיננסי מאוניברסיטת מונטריי בקליפורניה, והוא בוגר תכנית מנהלים בינלאומית מאוניברסיטת ג'ורג'טאון.

 

אלי גליקמן ציין כי "למרות אתגרים בתעשיית הספנות, צים המשיכה להראות ביצועים יפים בהשוואה למתחרות שלה. חברת צים הינה חברה דינמית ומרגשת ואני מצפה להצטרף לחברה".

 

מחברת צים נמסר כי רפי דניאלי הוביל את חברת צים בשמונה השנים האחרונות. לפני שהתמנה לתפקיד מנכ"ל החברה, דניאלי מילא שורה של תפקידים שונים בצים, בהן מנהל הכספים של החברה וכן סמנכ"ל החברה. בתור מנכ"ל החברה, דניאלי הוביל מהלך מוצלח של רה-ארגון תפעולי שהתבטא בשיפורים משמעותי בהתייעלות החברה.

 

רפי דניאלי אמר כי "היה לי את הכבוד להנהיג את צים במהלך התקופה הקשה ביותר שעברה על תעשיית הספנות. באמצעות המאמצים המשותפים של ההנהלה ושל העובדים במהלך הזמנים הקשים הללו אנחנו שיפרנו את הרשת התפעולית של החברה, את הרווח התפעולי, את היעילות ואת שירות הלקוחות. בשמונת הרבעונים האחרונים, הדוחות הכספיים שלנו הצביעו על כך כי הרווח התפעולי של החברה נמצא בטופ של חברות הספנות העולמיות".

 

גיא אלדר, בן 42, הוביל את הפעילות הפיננסית של צים בארבע וחצי השנים האחרונות. מחברת צים נמסר כי אלדר הוביל את השינוי הארגוני של חובות החברה בשנת 2014 ועל ידי כך הצליח לשפר את מצב המאזן של צים ואת יציבותה הפיננסית. מהחברה נמסר כי אלדר החליט לעזוב את תפקידו בצים מסיבות אישיות.