צים בשת״פ עם CargoWise לשיפור חוויית הלקוח

חיבור הנתונים של CargoWise–ZIM מספק ללקוחות CargoWise הודעות אלקטרוניות ישירות ללוחות זמנים, הזמנה, מעקב, מסה ברוטו מאומתת, הוראות משלוח ונתוני שטר מטען. קרין שוייצר, סמנכ״לית שירות הלקוחות הגלובלי של צים: צים שמה בראש סדר העדיפויות את הדיגיטציה


01:36 ,03.08.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה האוסטרלית WiseTech Global, ספקית פתרונות ביצוע לוגיסטיים מובילים בעולם, תשתף פעולה עם צים כדי לשפר את חוויית הלקוח באמצעות חיבור נתונים ישיר בין המערכות שלהם.

 

בעוד שנראות שרשרת האספקה ​​חשובה יותר ויותר עבור עסקים לוגיסטיים, גישה לנתונים תפעוליים בזמן אמת היא מה שמניע קבלת החלטות קריטיות בנוף תעשייתי המשתנה ללא הרף. חיבור הנתונים של CargoWise–ZIM מספק כעת ללקוחות CargoWise הודעות אלקטרוניות ישירות ללוחות זמנים, הזמנה, מעקב, מסה ברוטו מאומתת, הוראות משלוח ונתוני שטר מטען.

 

חברת CargoWise מרחיבה את היקף הקישוריות שהלקוחות יכולים לגשת אליהם בזמן שהם נמצאים בפלטפורמה, בעודה מסירה את המגבלות של שימוש בחיבור של צד שלישי, ומאפשרת הן למשלחים והן למובילים להחליף מידע ספציפי שעוזר באוטומציה של תהליכים, דיווח ונראות.

 

קרין שוייצר, סמנכ״לית שירות הלקוחות הגלובלי של צים: ״צים שמה בראש סדר העדיפויות את הדיגיטציה, והענקת שירות דיגיטלי ישיר ונגיש ללקוחות שלנו מאפשר לנו את היכולת לספק את הטיפול הרב-גוני הטוב ביותר מסוגו. כפלטפורמה המשמשת כמה מהמשלחים העולמיים הגדולים בעולם, אנו שמחים לעבוד עם WiseTech Global ו-CargoWise. החיבור הזה ישרת את שתי החברות שכן לקוחות משותפים יקבלו אישורים ומידע מהירים ואמינים יותר לגבי המשלוחים שלהם״.

 

אשלי סקאנילד, סמנכ״ל אזורי - לוגיסטיקה נתונים וקישוריות, WiseTech Global, אמר: ״צים היא תוספת חשובה לרשת קישוריות הספקים הנרחבת של CargoWise. שיתוף הפעולה הזה מהווה שירות מעצים עבור לקוחות CargoWise המקבלים גישה לנתונים שאין שני להם בהישג ידם באמצעות פלטפורמה משולבת אחת. צים ו-WiseTech ימשיכו להתבסס על היתרונות של השותפות שלנו בעוד אנו עובדים יחד כדי לשפר את החיבור עם עוד יותר פונקציונליות, כמו חוזים ותעריפי ספוט.

 

״מרגש לדעת שהגענו לאבן דרך משמעותית עם הקישוריות של חברות הספנות שלנו - מעל 95% מהמטענים בים המנוהלים על ידי הלקוחות שלנו דרך פלטפורמת CargoWise ניתנים להזמנה דרך חיבור ישיר לחברות ספנות ​​ו-NVOCC. זה מועיל מאוד לכל הצדדים. אנו מייעלים את שרשרת האספקה ​​על ידי שיפור פעולות חוצות גבולות ומתן גישה למידע חיוני באמצעות חילופי נתונים אלקטרוניים. זה העתיד של תעשיית הלוגיסטיקה״.

 

״החזון שלנו הוא להיות מערכת ההפעלה ללוגיסטיקה גלובלית, והמיקוד שלנו ימשיך להיות הרחבת והובלת המערכת האקולוגית של CargoWise כדי לספק ללקוחותינו פתרונות מובילים העונים על הצרכים המגוונים שלהם״.

 

WiseTech Global היא מפתחת וספקית מובילה של פתרונות תוכנה לתעשיית הביצוע הלוגיסטי ברחבי העולם. לקוחותיה כוללים למעלה מ-18,000 חברות לוגיסטיקה בעולם ביותר מ-165 מדינות, כולל 41 מתוך 50 ספקי הלוגיסטיקה המובילים בעולם של צד שלישי ו-24 מתוך 25 משלחי המטענים הגלובליים הגדולים בעולם. פלטפורמת הדגל של החברה הינה CargoWise, שנועדה לענות על הצרכים המגוונים של תעשיית הלוגיסטיקה.