צים וחברת VMware בשת״פ לפיתוח כלים דיגיטליים בפלטפורמת ענן

צים בחרה בחברת VMware כדי לבצע את המעבר לפלטפורמת ענן ידידותית ולמתודולוגיה שיאפשרו פיתוח מהיר ויישום של מערכות חכמות במחיר נוח, ושיתפה פעולה עם צוות Pivotal Labs של החברה


13:43 ,14.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

צים, אחת מחברות ההובלה הימית המובילות בעולם, זיהתה את הצורך להאיץ את תהליך אישור ההזמנות ולקבל החלטות עסקיות על בסיס נתוני זמן אמת, בכדי לשמר את יתרונה התחרותי. צים בחרה בחברת VMware כדי לבצע את המעבר לפלטפורמת ענן ידידותית ולמתודולוגיה שיאפשרו פיתוח מהיר ויישום של מערכות חכמות במחיר נוח. לצורך כך שיתפה צים פעולה עם צוות Pivotal Labs של VMware באימוץ מתודולוגיה שתשנה את חוקי המשחק בפיתוח פתרונות המניבים ערך עסקי מיידי תוך שימוש ב-Tanzu, המאפשר פיתוח מהיר של מוצרים. VMware מאפשרת לצים לייצר סביבה אג׳ילית ולצמצם באופן משמעותי את איכות התוצר וזמן התגובה ללקוח.

 

מחברת VMware נמסר כי ״מחקר חדש שנערך לאחרונה מוכיח עד כמה השינוי הדיגיטלי בארגונים כמו צים שירותי ספנות, מחזק תהליכים עסקיים ומסייע למנהלים ולארגונים שלהם להסתגל לדרישות שוק הולכות ומשתנות, למודלים עסקיים חדשים ולהנעה של עובדים. במהלך מגיפת הקורונה, ארגונים ברחבי EMEA הדגישו את היתרונות של יישומים מודרניים שנועדו לחזק ביצועים ועמידות. יותר משלושה רבעים (80%) ממפתחי היישומים והמנהיגים הטכנולוגיים באזורEMEA  האמינו שללא הטמעה מוצלחת של יישומים, ארגונים לא יהיו מסוגלים לספק חווית לקוח מקסימלית״.

 

איל בן עמרם, סגן נשיא בכיר ומנמ״ר בצים: ״צים היא אחת מחברות השינוע המובילות בתעשיית הספנות הגלובלית. במגזר שלנו, הכול סב סביב גמישות, יעילות והשירות הטוב ביותר ללקוחות. בעזרת VMware Pivotal Labs שינינו את כללי המשחק.  אנו עובדים כעת כצוות אחד, עם אינטראקציה תמידית ואספקת מוצרים מהירה, לפי הערך העסקי הגבוה ביותר. אנו מסוגלים להגיב בזמן אמת לכל שאלה עסקית. בעזרת התמקדות ביישומים נוכל לשמור על המנהיגות שלנו בתעשייה, גם בשנים הבאות״.