צים וקבוצת עליבאבא הסינית חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי

שיתוף הפעולה יאפשר לסוחרים בעליבאבא רכישה ישירה של הובלה ימית של צים על גבי הפלטפורמה של Alibaba.com. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: שיתוף הפעולה הנוכחי הוא חלק בלתי נפרד מחזון החדשנות ומהאסטרטגיה שלנו


12:06 ,19.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שירותי ספנות משולבים וזרוע הסחר המקוון B2B של קבוצת עליבאבא, Alibaba.com, מודיעות על שיתוף פעולה אסטרטגי מקיף לרכישה ישירה של שירותי הובלה ימית, שמטרתה לשפר את השירותים הלוגיסטיים עבור סוחרים בפלטפורמת הסחר המקוון Alibaba.com. במסגרת ההסכם תספק צים שירותי הובלה ימית באמצעות ממשק ישיר על גבי הפלטפורמה הלוגיסטית של Alibaba.com.

 

שיתוף הפעולה, שכבר החל בפועל מוקדם יותר השנה, משפר את הנראות של התהליך הלוגיסטי בפלטפורמה של Alibaba.com, וכבר הוכיח את יעילותו בשיפור השירות לסוחרים בפלטפורמה. רשת הקווים הגלובלית הרחבה של צים מספקת שירותי הובלה יעילים ואמינים, שקיפות של המידע עבור הסוחרים, כמו גם שירות לקוחות מעולה, תמיכה בתהליך הלוגיסטי ואופטימיזציה של המערכות. לאור ההצלחה, צים וקבוצת עליבאבא בוחנים אפשרויות להרחבת שיתוף הפעולה.

 

מנכ״ל צים, אלי גליקמן: ״צים גאה להיות החברה הראשונה בתעשייה המגיעה להסכם אסטרטגי עם קבוצת עליבאבא. שיתוף הפעולה הנוכחי הוא חלק בלתי נפרד מחזון החדשנות ומהאסטרטגיה שלנו. אנו רואים בו הזדמנות עסקית מצוינת ויתרונות הדדיים, המביאים לרמות גבוהות ביותר של שירות ללקוחות. עבור צים מדובר בצעד חשוב המאפשר את הרחבת השירותים הדיגיטליים שלנו ללקוחות סחר מקוון, כמו גם לעסקים קטנים ובינוניים״.

 

סער דותן, סמנכ״ל בכיר מדינות ופיתוח עיסקי: ״פורטל Alibaba.com הוא פורטל סחר מקוון מהמובילים בעולם. צים, כחברה ממוקדת לקוח המספקת פתרונות דיגיטליים מתקדמים, תורמת לשדרוג וייעול השירותים הלוגיסטיים של לקוחות Alibaba.com. אנו רואים בשיתוף הפעולה הזה צעד חשוב להרחבה ושיפור של שירותי צים״.

 

מר Kuo Zhang, מנהל Alibaba.com: Alibaba.com, ציין כי ״פלטפורמת הסחר המקוון הבינלאומית ל-B2B הגדולה בעולם, שואפת לבנות רשת לוגיסטית גלובלית בשיתוף עם צים ושותפים נוספים במטרה לעצב מחדש את הסטנדרטים בתחום הלוגיסטיקה הגלובלית. שיתוף הפעולה האסטרטגי בין צים ו-Alibaba.com מעניק ללקוחות פתרון מקיף, שקוף, יציב ויעיל לצרכי שרשרת האספקה הגלובלית, ותמיכה איתנה בצמיחה העצומה של הסחר הדיגיטלי הגלובלי״.