צים תשקיע 6 מיליון דולר בחברת הבינה המלאכותית DSG

השקעה זו היא תולדה של שיתוף פעולה מסחרי מוצלח בין צים ל-DSG הישראלית, שתחילתו בהקמת מרכז מצוינות לפיתוח כלי בינה מלאכותית (AI) לתעשיית הספנות. אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: הרוח החדשנית של צים הייתה משמעותית להשגת התוצאות המובילות שלנו בתעשייה


09:10 ,22.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שירותי ספנות משולבים ו-DSG (Data Science Consulting Group), חברה ישראלית מובילה המתמחה בפיתוח מוצרים ופתרונות בתחום הבינה המלאכותית (AI), הכריזו היום כי סגרו סבב גיוס במניות בכורה A של DSG בהיקף של 6 מיליון דולר, במסגרתו ביצעה צים השקעה בהון המניות של DSG. זוהי השקעת ההון המשמעותית הראשונה ב-DSG מיום הקמתה.

 

חברת DSG תשתמש בהון שגויס, בין היתר, על מנת להעמיק את הפיתוח של פלטפורמת ה- e-volve שלה, המשמשת בעיקר לצורך תחזוקה, ניטור, שליטה ובקרה של מערכות AI. בנוסף, ההשקעה תשמש להרחבת פעילותה ונוכחותה של DSG בשווקים נוספים ברחבי העולם. השקעה זו היא תולדה של שיתוף פעולה מסחרי מוצלח בין צים ל-DSG, שתחילתו בהקמת מרכז מצוינות לפיתוח כלי בינה מלאכותית (AI) לתעשיית הספנות.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, ציין כי ״מרכז המצוינות שיזמנו עם DSG הוא דוגמה מצוינת נוספת לשותפות פורה שצים ייסדה עם סטארט-אפ ישראלי, ולפיתוח ויישום מוצלחים של כלי בינה מלאכותית לשיפור ההחלטות העסקיות של צים. הרוח החדשנית של צים, שבאה לידי ביטוי, בין היתר, באימוץ כלים דיגיטליים שונים, הייתה משמעותית להשגת התוצאות המובילות שלנו בתעשייה, ואנו מצפים שהיא תמשיך להוביל להצלחה שלנו בעתיד. לאחר שעבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של DSG, אנו בטוחים ביכולתם לתמוך באקוסיסטם שלנו ושמחים לבצע את ההשקעה הזו, שתאפשר להם להאיץ עוד יותר את צמיחתם״.

 

אייל בן עמרם, סמנכ״ל מערכות המידע של צים, הוסיף: ״קיים ביקוש הולך וגובר ברחבי העולם ובתעשייה שלנו לפתרונות מבוססי בינה מלאכותית (AI) שיכולים לשפר, בין היתר, את ניהול שרשרת האספקה ​​ואת הדיוק של כלי החיזוי. התוצאות החיוביות של שיתוף הפעולה שלנו עם DSG במהלך השנה האחרונה, לצד הניסיון המגוון וההבנה של DSG בתחום ה-AI, שכנעו אותנו להמשיך ולהשקיע במערכת היחסים שלנו עם החברה והצוות שלה״.

 

ד״ר אילן ששון, מנכ״ל DSG, ציין: ״אנו גאים בהצבעת האמון שמייצגת ההשקעה של צים ב-DSG. הפיכתו של לקוח למשקיע מהווה אינדיקציה לנכסים הטכנולוגיים שאנו שואפים לספק ללקוחותינו, ולסוג הקשרים שאנו שואפים לטפח. השקעה זו תאפשר לנו להמשיך ולפתח את הפתרונות והטכנולוגיות שלנו ולהרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלנו בשווקים כמו אוסטרליה, יפן ועוד״.

 

חברת DSG הינה מובילה גלובלית בפיתוח מוצרים, פתרונות ומודלים מבוססי AI לארגוני אנטרפרייז. החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי מומחה הבינה המלאכותית ד״ר אילן ששון, מומחה מדעי המוח ד״ר גדעון רוזנטל, ושאול אברגיל, מדען נתונים בכיר, כמרכז מצוינות מוביל בתחום ה-AI, זאת, על מנת לספק לחברות גלובליות את כלי הלמידה העמוקה (DL) ולמידת המכונה (ML) המתקדמים ביותר להפקת ערך עסקי ויתרון תחרותי - באופן היעיל, היסודי והבטוח ביותר. בשנים האחרונות DSG ממקדת את עיקר פעילותה במתן פתרונות לניהול סיכונים של מערכות מבוססות AI בסביבות עסקיות עתירות מודלים. בחברה, הממוקמת בתל אביב, מועסקים כשלושים ושבעה עובדות ועובדים.