קבוצת Grimaldi זכתה בפרסים מטעם קונצרן המכוניות פיאט קרייזלר

הקבוצה זכתה פרס״ חברת הספנות הטובה של השנה״, וזאת עבור ביצועים יוצאי דופן בתחום הלוגיסטי, וכן בפרס EMEA Supply Chain Supplier of the Year. קוסטנטינו בלדיסארה: הפרסים הם מקור לגאווה גדולה עבורנו


09:49 ,30.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת Grimaldi קיבלה לאחרונה שני פרסים חשובים חדשים מחברת פיאט קרייזלר כלי רכב (FCA). ב 29 בנובמבר, במהלך ועידת המוביל לוגיסטיקה מאורגנת בדטרויט על ידי FCA ארה״ב, לקבוצה הנפוליטנית הוענק פרס״ חברת הספנות הטובה של השנה״, וזאת עבור ביצועים יוצאי דופן בתחום הלוגיסטי.

 

כמה ימים לאחר מכן, קבוצת גרימלדי זכתה בפרס EMEA Supply Chain Supplier of the Year על ידי ענקית הרכב. טקס הענקת הפרס התקיים במסגת הכנס השנתי FCA 2018 שהתקיים במרכז הכנסים של טורינו, איטליה, ב-17 בדצמבר. 

 

נציין כי במהלך השניפ קיבלה קבוצת גרימלדי מספר פרסים כשותפה אסטרטגית של FCA. השנה, במיוחד, הפרסים הוענקו לה בשל מבט אסטרטגי ארוך טווח וכן יישום גישה פרואקטיבית על ידי מינוף תוכנית השקעה חזקה.

 

שני הפרסים שהוענקו כאמור עבור 2018 התקבלו על ידי קוסטנטינו בלדיסארה, מנהל מסחרי, לוגיסטיקה ותפעול בקבוצת גרימלדי, ​​אשר אמר: ״הפרסים שהתקבלו השנה על ידי FCA הם מקור לגאווה גדולה עבורנו. הם מעידים על כך שהלקוחות שלנו ממשיכים לבחור ומעדיפים את השירותים שלנו, תוך הכרה באמינותם ואיכותם ההולכת וגדלה״. 

 

עם מעל 70 שנות ניסיון, קבוצת Grimaldi היא קבוצת לוגיסטיקה רב לאומית המתמחה בתחום ה- ro-ro. חברת הספנות היא ספק ייעודי של שירותים לוגיסטיים משולבים, המבוססים על הובלה ימית ליצרני הרכב המובילים בעולם.

 

קבוצת גרימלדי מיוצגת בישראל על ידי סוכנות אלאלוף.