רוזנפלד: שירות גלנוע חדש וישיר בין סלוניקי לימסול וחיפה

בשירות החדש תופעל אניית הגלנוע החדשה AKRITAS אשר מסוגלת לשאת את כל סוגי המתגלגלים כגון טריילרים וציוד מכני. זרי רוזנפלד: ״זהו קו הגלנוע היחיד שמשרת את נמלי ישראל באופן ישיר וללא שטעונים״


14:55 ,03.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Salamis Shipping מקפריסין מדווחת על השקת שירות שבועי חדש שיפעיל אניית גלנוע (Ro/Ro) חדשה בין סלוניקי, לימסול ונמל חיפה.

 

כאמור, בשירות החדש תופעל אניית הגלנוע החדשה AKRITAS אשר מסוגלת לשאת את כל סוגי המתגלגלים כגון טריילרים, ציוד מכני, מכוניתו ומשאיות. כמו כן מתקבלות מכולות קירור, מכולות רגילות, מטען כללי ומטענים כלליים.

 

מסוכנות רוזנפלד, אשר מייצגת בישראל את סלמיס שיפינג, נמסר כי השירות החדש יחל בהפלגתה של האנייה AKRITAS מסלוניקי ב-12 באפריל.

 

לוח הזמנים הקבוע יהיה כדלקמן: ימי שישי הפלגה מסלוניקי, ימי שני הפלגה מנמל לימסול, ימי שלישי הפלגה מנמל חיפה וביום שישי חזרה לסלוניקי.

 

זרי רוזנפלד, מנכ״ל רוזנפלד ספנות, ציין כי ״מדובר בקו ייחודי, שכן זהו הקו היחיד שמשרת את נמלי ישראל באופן ישיר וללא שטעונים. הקו החדש הינו תוספת לשני קווים נוספים שמפעילה סלמיס ליינס לישראל, בהם אניית מכולה מתמחה ALASA אשר פוקדת את נמל אשדוד בכל יום רביעי עם הפלגה ישירה לנמל פיראוס, וכן אניית גלנוע נוספת, ALEXO, אשר פוקדת את חיפה כל יום חמישי ומציעה שירותי יבוא ויצוא לנמלי לימסול ולבריו ביוון״.