רשת ONE בונה צי אניות בצבע מג׳נטה

אניית הפוסט-פנמקס MOL Commitment נולדה מחדש לאחר הליך ניקוי וצביעה כאנייה ONE Commitment. פועלת במסגרת ״הברית״ בין אסיה לצפון אמריקה


12:14 ,22.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

רשת ONE שהינה מיזוג פעילות המכולות של שלוש חברות הספנות היפניות MOL,NYK ו-K Line פועלת לעבר הקמת צי אניות שיתהדר בצבע המיוחד בו בחרה החברה – צבע מג׳נטה.

 

לאחרונה עברה מהפך חיצוני שכזה אניית הפוסט-פנמקסMOL Commitment ונולדה מחדש, לאחר הליך ניקוי וצביעה, כ-ONE Commitment. האנייה, בנפח של 8,542 TEU, נבנתה בשנת 2013 וקיבלה את שכבת הצבע הטרייה שלה בסינגפור. נציין כי זוהי האנייה הראשונה של הרשת שנצבעה בצבע המג׳נטה הייחודי.

 

צפו בסרטון המציג את המייק-אובר של האנייה:

 

 

לאחר הצביעה מחדש, הפליגה אניית המכולה מסינגפור ב-15 במאי, והגיעה אל מסוף המכולות הבינלאומיים של יאנטיאן בסין ב-24 במאי. האנייה פועלת במסגרת שירות של ״הברית״ (The Alliance) בין אסיה לצפון אמריקה (קו PN2) וכעת היא בדרכה לנמל טקומה בארה״ב. 

 

קו PN2 מספק שירות מזרחה מדרום מזרח אסיה, דרום סין, טייוואן לפסיפיק נורת׳ווסט, ושירות מערבי מצפון מערב האוקיינוס ​​השקט ליפן, לטייוואן ולסינגפור.

 

נזכיר כי רשת ONE החלה את פעילותה באפריל השנה. לרשת צי של כ-230 אניות בנפח כולל של 1.44 מיליון TEU, עובדה שהופכת אותה לחברת הספנות השישית בגודלה בעולם בתחום המכולות. נזכיר כי את רשת ONE מייצגת בישראל סוכנות קראון שיפינג בבעלות משותפת של לוסי בורכרד ומנו ספנות.