שירותי היבשה של APM Terminals יאוחדו לתוך מארסק

זאת החל מה-1 באוגוסט. שירותי ההובלה הפנים יבשתיים של APM Terminals מציעים רשת גלובלית של מסופים יבשתיים המורכבים מ-36 יחידות עסקיות שונות ולמעלה מ-100 מיקומים שונים. מארסק: צעד נוסף לעבר הצעת פתרונות דלת לדלת ללקוחות


12:35 ,16.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

שירותי פנים -היבשה של APM Terminals, חברת המסופים של מארסק, יאוחדו לתוך חטיבת השירותים הלוגיסטיים של מארסק, וזאת החל מה-1 באוגוסט. החברה ציינה כי מדובר בצעד נוסף באסטרטגיה של קבוצת מארסק לעבר הצעת פתרונות דלת לדלת ללקוחותיה.

 

שירותי ההובלה הפנים יבשתיים של APM Terminals מציעים רשת גלובלית של מסופים יבשתיים המורכבים מ-36 יחידות עסקיות שונות ולמעלה מ-100 מיקומים שונים. באמצעות חיבור של הפעילות, המיומנות והיכולות הלוגיסטיות של המסופים הללו הדבר יוצר סביב לצמיחה ומאפשר למארסק להצטיין בתחום השירותים הלוגיסטיים שהיא מציעה ללקוחותיה, מסרה החברה.   

 

סורן טופט, סמנכ״ל התפעול של קבוצת מארסק, ציין כי ״חברת APM Terminals יכולה להתמקד כעת בפעילותה כחברת מסופים ברמה בינלאומית, בעוד מארסק, הודות לאינטגרציה של השירותים היבשתיים, תמשיך להתמקד בהובלה ימית כמו גם לוגיסטיקה ופיתוח שירותים ומוצרים ומסירתם ללקוח. באמצעות הוספה מבנית של שירותים יבשתיים למגוון השירותים של מארסק, הלקוחות שלנו ייהנו מגישה לשירותים מתואמים ולמגוון רחב יותר של שירותים לוגיסטיים״. טופט הוסיף כי הדבר יבדל את השירות שמארסק מציעה לעומת מתחרותיה בשוק.

 

כיום מציעה חברת APM Terminals Inland Services מגוון רחב של שירותים הן עבור לקוחות מתחום הספנות ומתחום היבשה. עבור לקוחות מתחום היבשה החברה מציעה מחסנים, תחזוקת מכולות, תיקון והובלה שלהן. עבור לקוחות מתחום היבשה החברה מציעה  שירותים הכוללים פתרונות הובלה, CFS, מחסנים, מרכזי שירות וסביבת טיפול ואחסון באזור מבוקר טמפרטורה.