האפאג לויד רכשה 11 אלף מכולות קירור

המכולות החדשות ישולבו בצי המכולות הקיים של החברה הכולל 91 אלף מכולות קירור והן יימסרו לחברה החל עד סוף שנת 2018. מנהל מוצרי הקירור של האפאג לויד: אנו עדים לביקוש גובר בפלח שוק אטרקטיבי זה


12:12 ,20.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הגרמנית האפאג לויד משקיעה בחידוש צי המכולות שלה והזמינה לאחרונה 11 אלף מכולות קירור חדשות המצוידות בכל החידושים האחרונים. המכולות החדשות ישולבו בצי המכולות הקיים של החברה הכולל 91 אלף מכולות קירור והן יימסרו לחברה החל מהחודש (אוגוסט) ועד סוף שנת 2018. 

 

כבר היום לחברה יש צי מכובד מאוד של מכולות קירור (כאמור, 91 אלף מכולות קירור) ונוכחות בולטת בשוק ההובלות בקירור הודות למדיניות ההשקעה המתמדת של החברה בציוד קירור וחידוש ציוד זה. נציין כי החל משנת 2015 בלבד – כולל ההזמנה הנוכחית – החברה רכשה כ-30 אלף מכולות קירור חדשות כדי להבטיח שירות יעיל ללקוחותיה בגזר זה, בייחוד בעונות השיא של מגזר החקלאות עם משלוח של פירות וירקות טריים. 

 

מנהל מוצרי הקירור של האפאג לויד ציין כי ״אנו מקבלים משוב חיובי מאוד מהלקוחות על היכולת שלנו לספק שירותי איכותי ועקבי בתחום ההובלות בקירור. יתר על כן, אנו עדים לביקוש גובר מצד הלקוחות להובלת סחורות הרגישות לשינויי טמפרטורה. כדי ליהנות מהזדמנויות נוספות בפלח שוק אטרקטיבי זה, החלטנו להגדיל צי מכולות הקירור שלנו״.