FedEx Freight : שירות חדש לשילוח מטענים עם התחייבות ללוח זמנים

חברת FedEx משיקה שירות חדש לשילוח מטענים לעשרות נמלי תעופה בעולם עם התחייבות ללוח זמנים. השירות החדש הייחודי מסוגו בארץ, מאפשר לשלוח מטענים ללא מגבלת גודל, משקל או סוג מטען, מנמל התעופה בן גוריון לעשרות נמלי התעופה בעולם תוך התחייבות ללוח זמנים קבוע מראש


00:00 ,27.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שילוח מטענים לעשרות נמלי תעופה בעולם עם התחייבות ללוח זמנים. השירות החדש הייחודי מסוגו בארץ, מאפשר לשלוח מטענים ללא מגבלת גודל, משקל או סוג מטען, מנמל התעופה בן גוריון לעשרות נמלי התעופה בעולם תוך התחייבות ללוח זמנים קבוע מראש.
 
מר יוסי אטון מנכ"ל FedEx ישראל מסר כי חברת FedEx מאמינה בשוק הישראלי וקשובה לצרכיהם של היצואנים בישראל. "דווקא בימים קשים אלה שוקדת FedEx על פתרונות יצירתיים ללקוחותיה על מנת לקרבם לשווקים שלהם בחו"ל. אנו צופים כי בשנה הראשונה ישולחו באמצעות FedEx מאות טונות".
 
אטון הוסיף: "מטרתנו הינה להגיע אל אלפי היצואנים בישראל ולסייע להם, דווקא עכשיו יצוא עם FedEx משתלם יותר, ללא הגבלות וכלכלי יותר".
 
מר אטון צופה כי למרות המיתון במשק והמצב הביטחוני, צפוי גידול בשימוש בשירותי FedEx ליצוא משלוחים מישראל, על חשבון יצוא בתובלה אוירית רגילה. "שוק תובלת האקספרס נמצא בצמיחה מתמדת כיוון שיותר ויותר צרכנים מפנימים את ההטבות והערכים המוספים הגלומים בו" – הדגיש אטון.
 
"כאשר משתמשים בשילוח באמצעות FedEx – המהירות היא בונוס", מסר אטון.
השימוש בתובלת אקספרס של FedEx עבור "מטען", קרי משלוחים במשקלים אשר "מסורתית" היו משוייכות לתחום ההובלה האווירית (Air Freight), הופך בחלק גדול של המקרים ליעיל וכלכלי יותר, מעבר לכך שהינו נוח  וקל יותר בגלל אופי השרות וההתחייבות ללוחות זמנים.
 
  
נמלי תעופה ביעד
זמני הגעה לנמל התעופה (מההמראה)

יעדים

33 נמלי תעופה
1-2 ימי עסקים
ישראל לאירופה
96 נמלי תעופה
1-3 ימי עסקים
ישראל לארה"ב
7 נמלי תעופה
1-3 ימי עסקים
ישראל למקסיקו וקנדה  
9 נמלי תעופה
2-3 ימי עסקים
ישראל לדרום אמריקה      
21 נמלי תעופה
2-3 ימי עסקים
ישראל למזרח הרחוק
 
 
על פי ההודעה, השירות מתאפיין בשילוח מנמל תעופה בן גוריון לנמלי תעופה בחו"ל,
והוא מתאים גם לחומרים מסוכנים ומתכלים. עוד נמסר כי ניתן להוסיף בתשלום נפרד: איסוף מכל נקודה בארץ אל נמל התעופה בן-גוריון.
 
על פי מקורות בחברת FedEx, לשירות החדש ישנן היתרונות של התחייבות ללוחות זמנים, התחייבות למקום על המטוס, Track and Trace עבור כל משלוח, אפשרות למעקב אחר כל משלוח באמצעות אתר האינטרנט של FedEx ללא מגבלת משקל וגודל.
 
אודות FedEx ישראל -
בישראל פועלת FedEx מאז שנת 1990, בזכיינות של חברת פליינג קרגו . FedEx  מספקת  שירותי תובלת אקספרס בינלאומית ומקומית וכן תובלה יבשתית מקומית ונותנת מענה לדרישות הדינמיות של קהיליית העסקים הישראלית. FedEx בישראל, מספקת בנוסף גם שירותי תובלת אקספרס מהירים במיוחד. FedEx ישראל מפעילה קו טיסות מטען באמצעות מטוס AIRBUS 310 רחב גוף, 5 פעמים בשבוע לישראל וממנה ובכך מקרבת את ישראל לשווקי העולם.
 
 
אודות חברת FedEx -
FedEx Express, חברת בת של תאגיד FedEx Corp. ששוויה 15 מיליארד דולר, הינה חברה מהגדולות ביותר בעולם לתובלת אקספרס מדלת לדלת. החברה מקשרת אזורים המפיקים 90% מן התוצר הגולמי המקומי בעולם, תוך מתן שירות של 48 - 24 שעות מדלת לדלת, כולל שחרור ממכס והחזר כספי מובטח. נתיבי האוויר  והתשתיות שלה הופכים אותה לחברת תובלת האקספרס הגדולה בעולם, המספקת שירותי תובלה מהירים, אמינים ובזמן מוגדר ליותר מ– 3 מיליון פריטים ב 210 מדינות, בכל יום עסקים. FedEx מעסיקה למעלה מ– 138,000 עובדים, למעלה מ– 30,000 נקודות שירות, 653 מטוסים ו– 44,500 כלי רכב ברשת הגלובלית המשולבת שלה.