חברת UPS מברכת על ההסכם האווירי לשת"פ בין הונג קונג וארה"ב

בהודעה לעתונות, שפרסמה חברת UPS ב- 21 לאוקטובר 2002, מברכת החברה על ההסכם האווירי לשיתוף פעולה הדדי בין הונג-קונג וארה"ב, הסכם שלדעתה ישדרג את הסחר העולמי ולדברי יו"ר חברת UPS ההסכם יסיר עכבות לגידול בסחר העולמי


00:00 ,22.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות, שפרסמה חברת UPS ב- 21 לאוקטובר 2002, מברכת החברה על ההסכם האווירי לשיתוף פעולה הדדי בין הונג-קונג וארה"ב, הסכם שלדעתה ישדרג את הסחר העולמי ולדברי יו"ר חברת UPS ההסכם יסיר עכבות לגידול בסחר העולמי.

ההסכם מאפשר למטוסים אמריקאיים להאריך את המסלולים באסיה דרך הונג קונג לשאר העולם ולכן להאיץ את מעבר הסחורות מ/אל מאסיה שיביא תועלת משמעותית עבור אנשי עסקים, עובדים וצרכנים אמריקאיים, הוסיף ואמר מר Mike Eskew, מנהלה הכללי של חברת UPS.

חברת UPS היא אחת מחברות התעופה האמריקאית המעוניינת בהשגת זכויות טיס דרך הונג קונג שיאפשרו לחברה להשתמש במטוסיה וליצור קשר ישיר בין נמל הונג קונג והמסוף הבינלאומי שלה בפיליפינים ומשם ל-קלן שבגרמניה.

האמנה החדשה הזו תגרום לכך שהונג קונג תהפוך לאחד המרכזים הלוגיסטיים החשובים באסיה. לדברי נשיא חברת UPS, שלטונות הונג קונג והיו"ר האדמינסטרטיבי האזורי מר C.H. Tung יעשו הכל להצלחתו.

ההסכם האווירי יגרום, על פי המצופה, לתוספת הכנסה של 2.4 מיליארד דולר במשך שלושת השנים הבאות לחברות תעופה אמריקאיות למטענים. אבל המשמעות הגדולה של האמנה היא בזרוז משלוחי האוויר והטיפול היותר יעיל, עבור הלקוחות האמריקאים. מאז השגת זכויות טיס ישירים לסין ב-2001, למשל, הוכפלה ויותר ההכנסה השנתית של חברת UPS China בגלל האופציות החדשות שנפתחו ללקוחות.

הדיונים לקראת ההסכם החדש נפתחו כחודש לאחר פתיחתו של המרכז למטעני אויר החדש של UPS ה- UPS Worldport ב- Louisville, Ky. בשנה שעברה UPS Airlines פתחה את ה- intra-Asia air hub ב- Clark שב- Philippines, והשלימה את הגדלתו של המסוף שלה ב- Miami International Airport המשמש אותה כשער לאמריקה הלטינית, והכרזתה על תכנית להכפיל את אפשרויות האחסון שלה ב- Cologne.

חברת UPS אשר נוסדה בשנת 1907, היא חברה מהגדולות ביותר בעולם למשלוחי אקספרס ואחת המובילות בעולם המתמחה במתן שרותים לוגיסטיים בהעברת מטענים. החברה משרתת ביותר מ- 200 מדינות ומשרדה הראשי באטלטנה. בשנת 1988 הושקה חברת UPS Ailines, המתפתחת במהירות גדולה ביותר מאז, וממוקמת במקום ה-11 בין חברות התעופה הגדולות בעולם.