חברת אוריין-שנקר בשירות גרופאז'ים קבוע מכל איזור אוסטריה והבלקן

חברת אוריין-שנקר פתחה בישירות גרופאז'ים שבועי חדש של המחלקה הימית מכל איזור אוסטריה דרום גרמניה והבלקן. על פי אוריין-שנקר, חברת אוריין-שנקר היא החברה היחידה המכסה את כל איזור אוסטריה בגרופאז'ים


00:00 ,04.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העיתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת אוריין-שנקר פתחה בישירות גרופאז'ים שבועי חדש של המחלקה הימית מכל איזור אוסטריה דרום גרמניה והבלקן. על פי חברת אוריין-שנקר, חברת אוריין-שנקר היא החברה היחידה המכסה את כל איזור אוסטריה בבניית גרופאז'ים. השירות מבוסס על הפלגות שבועיות ישירות מנמל טריאסט, לנמלי אשדוד וחיפה.

בכל שבוע מגיעים מטענים מכל אוסטריה, דרום גרמניה, בולגריה, רומניה, סלובניה, צ'כיה, קרואטיה, הונגריה, בוסניה, וסלובקיה, למחסן המרכזי בזלצבורג, אוסטריה, ומשם לנמל טריאסט באיטליה, בהובלה יבשתית. המטענים מגיעים בתוך שבעה ימים מנמל טריאסט לנמלי חיפה ואשדוד.

על פי חברת אוריין-שנקר זמני ההובלה הינם קבועים ומתקצרים עד כ-50%, והאחסנה בחינם.
מחברת אוריין-שנקר נמסר כי קיימת שקיפות מידע מלאה מרגע איסוף המשלוח ועד למסירתו ללקוח, באמצעות מערכת מעקב המטען באתר אוריין ( www.orian.com ), ומערכות מעקב ועדכון מהמתקדמות
ביותר כיום, הנמצאות בשימוש אוריין-שנקר.

אוריין מייצגת בארץ את חברת שנקר שהיא מחברות השילוח הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של כ-6.1 מיליארד יורו, 35,000 מועסקים בכ-1100 משרדים ברחבי העולם.

אוריין הינה חברה ישראלית בבעלות פרטית, המתמחה במתן שירותים ופתרונות לוגיסטיים באמצעות המערכות המתקדמות ביותר כיום בענף השילוח והעמילות.