חברת Kuehne Nagel ערכה קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה

יוסי כהן: שמחנו לארח את הלקוחות לקורס ייחודי זה. בטוחים כי מפגשים כאלה מחזקים את הקשר עם הלקוחות ונמשיך לקיימם גם בעתיד


10:42 ,24.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת  Kuehne - Nage ערכה אתמול במשרדיה קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה לעובדים וללקוחות מתחום הפארמה. הקורס, אשר הועבר על ידי סוויספורט ופורום Israel Pharma Logistics  מסייע רבות לשיפור תהליכי העבודה וההיכרות עם השרשרת הלוגיסטית.

 

המפגש התמקד בתהליכי היצוא והיבוא הייחודיים להובלת תרופות, דרישות הרגולציה בתחום ונושאים נלווים כגון אריזות, מכולות קירור, דרישות איכות ועוד. הדינמיקה שנוצרה בין המשתתפים, ביניהם יצואנים, יבואנים ועובדי החברה במחלקות השונות, אפשרה למידה הדדית וחיזוק ממשקי העבודה.

 

הקורס הועבר על ידי אילן ביטון, סמנכ"ל תפעול שירות וביטחון בסוויספורט, אשר הנו בעל ניסיון רב בתחום ומשמש כמדריך בכיר בארגון IATA  בנושא הובלה אווירית, ביטחון וניהול.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma Logistics: "הקורס הועבר עד כה לכ-200 משתתפים מקרב חברות התרופות והספקים הלוגיסטיים המובילים בתחום. אנו שמחים על שיתוף הפעולה ועל הרצון של ספקי השירות להעמיק את הידע הן של העובדים והן של הלקוחות בנושא".

 

יוסי כהן, מנכ"ל Kuehne – Nagel, מסר כי: "שמחנו מאד לארח את הלקוחות לקורס ייחודי זה. אנו מברכים על השותפות ובטוחים כי מפגשים כאלה מחזקים את הקשר עם הלקוחות ובהחלט נמשיך לקיימם גם בעתיד".