פורום IPL קיים סיור לימודי בחברת ש.י.ג

המשתתפים שמעו על דרישות משרד הבריאות לאחסון והפצה של תרופות, על אחסנה והפצה בעולם הבריאות ועל אפשרויות החיסכון בשימוש במיקור חוץ בשירותי לוגיסטיקה


13:28 ,12.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-80 משתתפים מתחומי הפארמה, הציוד הרפואי והלוגיסטיקה השתתפו היום במפגש ייחודי שעסק באחסנה והפצה של תרופות וציוד רפואי. המפגש נערך ביוזמת פורום Israel Pharma & Medical Logistics בשיתוף עם חברת ש.י.ג.

 

את המפגש פתח יעקב כץ, רוקח מחוזי - מחוז מרכז במשרד הבריאות, אשר סקר את הקווים המנחים בדרישות המשרד לאחסון והפצה של תרופות וציוד רפואי. בין היתר התייחס כץ לשילוח מוצרים רפואיים בתנאים נאותים, ולתהליך היבוא וההפצה בישראל.

 

בהמשך, הסביר מנכ"ל ש.י.ג, גרגורי כץ, על אחסנה והפצה בעולם הבריאות ועל האפשרות לחיסכון בעלויות בשימוש במיקור חוץ בשירותי לוגיסטיקה.

 

עוד במפגש, הרצתה יסמין באזוב, יועצת הבטחת איכות ומנכ"ליתJBC , על תפיסת האיכות בתכנון תהליכי עבודה במרלו"ג. באזוב התייחסה להיבטי האיכות בתכנון מרכז הפצה ותהליכים הנוגעים לתפעול שוטף של מרכז לוגיסטי ושל מערכת האיכות.

 

בסיום המפגש נערך סיור מודרך למשתתפים, שכלל הסבר על קליטת מוצרים, אחסונם, ניטור ובקרת טמפרטורה.

 

את המפגש הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics, אשר הודה לחברת ש.י.ג על האירוח ועל ההזדמנות לקיים את המפגש ימים ספורים לפני הפיכת המרכז הלוגיסטי לפעיל.