קבוצת עמית אירחה את פורום IPL

המפגש הייחודי ריכז יצואנים, יבואנים וספקים לוגיסטיים ועסק בהיכרות עם אמצעים להובלה מבוקרת טמפרטורה


13:24 ,07.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות מחברי פורום Israel Pharma Logistics (IPL), ביניהם חברות פארמה, יצואנים, יבואנים, חברות תעופה וספקים לוגיסטיים, התארחו היום בחברת עמית למפגש ייחודי, שעסק בהיכרות עם אמצעים לשילוח אווירי וימי.

 

את המפגש פתח מנכ"ל חברת עמית ויו"ר ארגון התאגידים, אמיר שני, אשר סקר את הפתרונות הלוגיסטיים לתעשיית הפארמה, את המגמות העולמיות בתחום ואת משמעות כניסת מערכת שער עולמי עבור כלל השחקנים בשרשרת.

 

בהמשך סקר שי חיימוב, מנהל פורום IPL, את האמצעים הפסיביים להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה הקיימים כיום בשוק, והסביר את סוגי הטכנולוגיות הקיימות בתחום.

הלל מגנס, סמנכ"ל יצוא ושרשת קירור בחברת פלטרנספורט, הסביר על מכולות אקטיביות להובלה אווירית, סוגי הפתרונות הקיימים ודגשים לטיפול נכון במהלך המסע.

 

את החלק העיוני חתמו נציגי חברת נפטון אשר הסבירו על מכולות ימיות להובלת מטען מבוקר טמפרטורה, בדגש על פעולת מערכות הקירור, זרימת אוויר במכולה ועוד.

 

לאורך המפגש, התקיימה תצוגה של פתרונות ייעודיים להובלה מבוקרת, אשר רוכזו במיוחד ליום זה במאמץ לוגיסטי מורכב. בין הפתרונות שהוצגו: מכולות אקטיביות להובלה אווירית, מארזים פסיביים, רשמי טמפרטורה, מכולה ימית ודולי קירור שהובא במיוחד מממן. המשתתפים עברו בין התחנות השונות וקיבלו הסברים על האמצעים השונים.