TNT מקדמת יוזמה ירוקה

היוזמה כוללת שילוח נקי מפחמן דו חמצני עבור מסמכים וחבילות בתוך הולנד, בלגיה ולוקסמבורג ללא כל עלות נוספת. השנה הכניסה TNT שימוש במכוניות חשמליות ואופניים בכדי לתמוך באנרגיה ירוקה


10:50 ,16.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT מקדמת יוזמה ירוקה חדשה, שילוח נקי מפחמן דו חמצני עבור מסמכים וחבילות בתוך הולנד, בלגיה ולוקסמבורג ללא כל עלות נוספת. בכך, TNT  תעזור לעסקים קטנים ובינוניים לצמצם באופן משמעותי את צריכת הפחמן הדו חמצני שלהם.

 

מעתה תהיה אפשרות לכל לקוח לפי בקשתו ורצונו למדוד כמה פחמן דו חמצני צורך כל משלוח שעובר דרך אחת משלוש המדינות הללו  ובהתאם לכך לבקש כי TNT  תחזיר את עלויות הצריכה חזרה לסביבה על ידי פיתוח יוזמות "ירוקות" בשמו.

 

נכון להיום, באזור הבנלוקס תהיה היוזמה חינמית ללקוחות ועבור משלוחים בינלאומיים יגבה תשלום סמלי.

 

בכדי להצליח ביוזמה הזו, TNT משתפת פעולה עם חברת MPC Industries ומקדמת ערכים ותפיסה חיובית של אחריות תאגידית כלפי הסביבה שבה היא מתקיימת.

 

מהודעת החברה נמסר כי TNT עושה ככה שביכולתה לצמצם את ההשפעה שלה על הסביבה ומחפשת באופן עקבי אחר אפשרויות לשפר את היעילות התפעולית שלה. דוגמה לכך ניתן לראות במאמצים שהיא משקיעה ביעול רשת ההפצה היבשתית והאווירית, הדרכת הנהגים לחסכון בדלק ונהיגה בטוחה ופיתוח פתרונות העמסה נכונה.

 

בנוסף לכך, הכניסה השנה TNT שימוש במכוניות חשמליות ואופניים בכדי לתמוך באנרגיה ירוקה. 

 

אודי כספי, מנכ"ל TNT  ישראל אמר כי: "אחריות חברתית היא ערך עליון בחברת TNT  והיא מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית והחזון של החברה. TNT  עובדת בצמוד עם עסקים קטנים ובינוניים שחולקים איתה את סט הערכים המשותף ובעיקרם להקטין את דריסת הרגל והנזקים  של חברות על הסביבה"