אוריין: הסתיימה תכנית לפיתוח מנהיגות והובלה עסקית

בתכנית השתתפו מנהלות ומנהלים ממגוון מחלקות החברה, אשר קיבלו כלים לניהול במאה ה-21. מסיימי התוכנית הציגו פרוייקטים לשיפור לשנה הקרובה


10:26 ,22.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך החודשיים האחרונים קיימה חברת אוריין תכנית הכשרה פנימית לפיתוח מנהלים.

 

בתכנית השתתפו מנהלות ומנהלים ממגוון מחלקות החברה, אשר קיבלו כלים לניהול במאה ה-21 בהם שימור והנעת עובדי דור y, ניהול ופיתוח צוות, תקשורת אפקטיבית, כלים לשיפור מקצועיות העובדים ועוד. במפגש הסיום כל המנהלים הציגו בפני ההנהלה המורחבת פרויקטים לשיפור לשנה הקרובה, אשר ישפיעו על השירות ללקוחות.

 

ליאת רוטשטיין, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה: "אוריין רואה בהון האנושי את מקור העוצמה הארגונית של החברה ואת המפתח לצמיחתה והצלחתה. על מנת לספק לעובדים כלים מקצועיים, ולהתאים את הידע והכישורים שלהם לסביבה העסקית הדינמית והמשתנה, אנו מקפידים על עדכון מקצועי והכשרה שוטפת של העובדים והמנהלים לאורך כל השנה. אנו מאמינים שחשיפתם של המנהלים לתכנים שנלמדו תסייע להם בביצוע תפקידם, ותעודד יצירתיות ויוזמה".

 

אביבית שלומוביץ דהן, מנהלת פיתוח ארגוני והדרכה באוריין: ״המנהלים המצוינים שלנו הרחיבו את הכלים הנדרשים לניהול במציאות של שינויים ותחרות. שביעות רצון הלקוחות שלנו ומתן שירות מצוין, מנחים אותנו בפעילויות הדרכה ופיתוח ארגוני ואנו נמשיך לפתח ולהשקיע באנשים שלנו".