אשדוד בונדד חוגגת 45 שנות פעילות

רועי שלזינגר, מנכ"ל הקבוצה: בין חגיגות ה-40 לחגיגות ה-45 שנה הכפלנו את נפח הפעילות של החברה. אנחנו מודדים את ההצלחה שלנו במערכות היחסים עם הלקוחות


12:59 ,21.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

אשדוד בונדד ערכה אמש אירוע מאוד מרשים באולם "שבע" בתל אביב אשר משך אליו מאות אורחים, ספקים ולקוחות קצה אשר נהנו מאווירה טובה, מצב רוח טוב וכיבוד עשיר.

 

הערב נפתח בסרטון תדמית על הקבוצה ועל ההתפתחות שלה בשנים האחרונות והמשיך בסרט בסגנון לקוחות מספרים שבו לקחו שותפים לוגיסטיים ולקוחות שסיפרו על שיתוף הפעולה הנרחב עם אשדוד בונדד לאורך שנות פעילותה, והסתיים עם הופעה של הסטדנטאפיסט ישראל קטורזה.

 

רועי שלזינגר, מנכ"ל קבוצת אשדוד בונדד, נשא דברים במהלך הערב וציין כי בין חגיגות ה-40 לפעילות הקבוצה לבין חגיגות ה-45 שנה לפעילות החברה הכפילה את נפח הפעילות שלה.

 

"אנחנו לא באים למדוד הצלחה שלנו בצורה מספרית אם יש לנו עוד 60 אלף מטר או אם יש לנו עוד איקס שקלים במחזור. אנחנו באים למדוד את ההצלחה שלנו במערכות היחסים שיש לנו אתכם הלקוחות, הספקים והעובדים. האם אנחנו מצליחים לייצר יחסי אמון, לעמוד בציפיות שלכם ולבצע, ולפי מה שאנחנו רואים מהאירוע הזה אני רואה שמשהו מצליח לנו. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם על האמון שאתם נותנים בנו. המשימות שלנו בתחום השירותים הלוגיסטיים שאנחנו נותנים מכניסים אותנו פנימה לכל מיני ארגונים וחברות – והאחריות היא גדולה מאוד ואנחנו משתדלים לקחת אותה מאוד ברצינות. כשאנחנו עושים את זה אנחנו לא שוכחים מאיפה באנו, את הבעלים של החברות, את המנהלים, את העובדים המשימה שלנו היא לעמוד בציפיות של כל אחד ואחת. ואנחנו עושים את זה צעד צעד באחריות ובזהירות ומתוך זה שאנחנו מעריכים מאוד שנותנים לנו את ההזדמנות. אני רוצה להגיד לכם תודה על כל העשייה ועל שיתוף הפעולה ואני מקווה שניפגש שוב באירוע לרגל 50 שנות פעילות. תודה שבאתם".

 

שמואל שלזינגר, יו"ר אשדוד בונדד, ואביו של רועי שלזינגר, נשא גם הוא דברים וסיפר על כברת הדרך שעבר הוא ועברה מדינת ישראל בדרכה להיותה מה שהיא כיום. הוא סיפר בקצרה את סיפור חייו כניצול שואה שהגיע לארץ כנער צעיר שהצליח לגדול ולשגשג, ממש כמו מדינת ישראל וחברות עסקיות רבות, בהן אשדוד בונדד.