הושלמה הטמעת מערכת שילוח אוטומטית בא.א. ספנות וברויאל קרגו

המערכת שמותאמת לפרויקט שער עולמי של רשות המסים הוטמעה בסניפי החברה בחיפה, אשדוד, תל אביב ונתב"ג


11:45 ,06.10.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מג'יק תעשיות תוכנה השלימה את הטמעת מערכת השילוח האוטומטית  4Trade ERP בסניפי זרוע השילוח של חברת א.א. ספנות ושל זרוע עמילות המכס שלה רויאל קרגו בחיפה, אשדוד, תל אביב ונתב"ג. שווי הפרויקט עומד על יותר מחצי מיליון שקל.

 

במסגרת תנאי העסקה, יספקו מג'יק ישראל וטיטאן מערכות לקבוצת א.א. ספנות ורויאל קרגו שירותי תמיכה טכנית ועדכון גרסאות עבור המערכת ל-10 שנים.

 

מערכת 4Trade מאפשרת לניהול שילוח בינלאומי ועמילות מכס. המערכת פותחה על ידי טיטאן מערכות באמצעות פלטפורמת פיתוח היישומים Magic xpa.

 

הפרויקט כלל הטמעת מערכת ERP תפעולית ופיננסית אחודה מבוססת Magic xpa, לצורך ניהול פעילות השילוח הבינלאומי ועמילות המכס בא.א. ספנות וברויאל קרגו, כולל טיפול במטען החל משלב ההזמנה, דרך האיסוף וההובלה הבינלאומית, ועד לשחרורו מהמכס והובלה לבית הלקוח.

 

מטרת הפרויקט היא אוטומציה של תהליך הניתוב והטיפול במטעני לקוחות קבוצת א.א. ספנות ורויאל קרגו, ותיאום אוטומטי בין מחלקות החברה בהתאם לשלבים בתהליך השילוח ועמילות המכס, תוך עדכון שוטף מבוסס הרשאות של הגורמים הרלוונטיים בחברה ומחוצה לה.

 

מערכת 4Trade מותאמת לפרויקט שער עולמי של רשות המסים. היא מאפשרת יצירת ממשק אוטומטי פנימי בין מערכות התפעול והפיננסים הארגוניות, וממשק אוטומטי חיצוני בין מערכות הארגון למערכות חיוניות כמו מערכות אגף המכס במשרד האוצר, נמלי הים והאוויר, מסופי מטען, ומערכות של חברות מסחריות גדולות בישראל. המערכת כוללת אינטגרציה מובנית לכל מערכות MS Office, תכונה המאפשרת ניתוח והצגת המידע הארגוני ברמות וצורות שונות.

 

חברת מג'יק תעשיות תוכנה היא ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לצרכי פיתוח יישומי מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים,

 

מנכ"ל רויאל קרגו אפרים צוק: "כחברה המתמחה בשילוח מטענים בינלאומי ועמילות מכס, היה לנו חשוב ליישם מודל תפעולי אוטומטי וממוחשב, שיאפשר לנו לספק ערך עסקי מוסף לקהל לקוחותינו. מערכת 4Trade מכילה מידה רבה של גמישות, דבר שאיפשר להתאים אותה בדיוק המרבי לצרכינו ודרישותינו. אנו בטוחים כי המערכת החדשה תאפשר לנו לייעל ולזרז את השירות ללקוחותינו, לקצר עבורם את עלויות וזמני השילוח, ולאפשר להם למקד יתר תשומת לב ומשאבים בפעילויות הליבה שלהם".

 

מנהל מג'יק ישראל אריק מיפנו: "זמן היישום המהיר של הפרויקט התאפשר בזכות גמישות פלטפורמת פיתוח האפליקציות של מג'יק, המציעה מגוון עשיר של יכולות, המאפשרות לבנות ולהתאים במהירות אפליקציות עסקיות וארגוניות לעבודה על דסקטופ ומובייל בו זמנית".