חברת DSV העולמית רכשה את S&H

החתימה על הסכם הרכישה התקיימה שלשום כאשר חברת DSV העולמית רכשה 100% ממניות החברה. חברת S&H נחשבת למובילה בתחום Multi Chanel Fulfillment בשוק המסחר האלקטרוני


11:18 ,06.09.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

בריאן אייסינג (Ejsing), מנהל חטיבת DSV Solutions, ציין כי ״חברת S&H הוכיחה עצמה כמובילה בתחום המסחר האלקטרוני באזור הולנד, ואנו שמחים להודיע כי כעת היא חלק מקבוצת DSV״.

 

אייסינג הוסיף כי ״חברת S&H מתאימה לצרכי DSV ואנו כבר חושבים קדימה כיצד לנצל את המומחיות שלה על מנת להגדיל את היכולות שלנו בתחום המסחר האלקטרוני״.

 

מחברת DSV נמסר כי חברת S&H הינה בעלת יכולות לוגיסטיות נרחבות הכוללות מחסנים ממוכנים בעלי קיבולת אדירה, מערכת מידע המובילה בתחומה בתחום ניהול שרשרת האספקה, מערכות אוטומטיות לביצוע e-fulfillment, מערכי הפצה (Last Mile) לרחבי אירופה, המיועדים לתת מענה לשירותים השונים הנדרשים וכן תמיכה וניהול מלא של כל שלבי עסקת הרכישה באונליין משלב ההזמנה ועד אספקת המוצר.

 

באמצעות רכישה זו תוכל DSV להציע ללקוחותיה מגוון רחב יותר של שירותי B2B ,B2C רב ערוצי כולל שירותים יעודיים לקהל הישראלי, הכוללים קליטת מכולות ימיות למחסנים וניהול מלא של ההזמנות, תוך ניצול יתרונות המיסוי והיתרונות הגיאוגרפים של הולנד.