חברת UPS בישראל מסייעת ליזמים להיערך לעסקים מול השוק הסיני

החברה ערכה יום עיון שני במספר בו השתתפו יבואנים, יצואנים ויזמים. משתתפי הקורס זכו לסיור במרכז המיון של החברה ובמסוף מטעני היבוא שלה


11:24 ,21.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות יבואנים, יצואנים ויזמים השתתפו ביום העיון השני שערכה UPS בישראל במסגרת UPS Academy, בנושא 'עסקים עם סין'. יום העיון התקיים בעקבות הביקוש הרב שנוצר לאחר יום העיון הראשון שנערך במרץ האחרון.

 

המפגש נערך בהנחיית טל גל-און, מומחה בקשרי מסחר בשוק הסיני, וכלל הרצאות בנושאים שונים, כגון: בניית התשתית העסקית ותחזוקתה בסין, היכרות עם התרבות הסינית, התנהלות נכונה בפגישות, העברת מסרים ופרשנותם ועוד.

 

מלבד ההרצאות זכו משתתפי הקורס להצצה אל מאחורי הקלעים של תהליכי היצוא והיבוא במהלך סיור בשטח התפעולי הממוקם על קצה מסלול ההמראה בבית UPS. הסיור כלל, בין היתר, את מרכז המיון של UPS, והתמקד במסוף מטעני היבוא של החברה, בו למדו המשתתפים אודות תהליכי היבוא ובעיקר כיצד ניתן לשחרר משלוחים במהירות ובקלות.

 

לאור הביקוש והעניין הרב בידע מקצועי העולה בעיקר בקרב יבואנים, החליטה הנהלת UPS לארח במסגרת UPS Academy סדרה של ארבעה ימי עיון נוספים בנושאי יבוא אשר יקנו למשתתפים כלים וידע מעשי במגוון נושאים, לדוגמה: עבודה נכונה מול מכון התקנים והמשרדים הממשלתיים, חוקיות היבוא, הסכמי אזור הסחר החופשי ועוד. ההבנה בנושאים אלו מקלה משמעותית על היבואנים בתהליכי השחרור וחוסכת עבורם זמן ומשאבים. בסיום כל קורס מקבלים המשתתפים תעודה מטעם UPS Academy.

 

ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל מציין כי "פעילות הסחר בין ישראל לאסיה בחצי השנה הראשונה של 2016 עומדת על היקף של כ-7.3 מיליארד דולר, השוק הסיני מהווה יעד מרכזי בפעילות הסחר של ישראל ואנו רואים את המחויבות של UPS כמומחית בשילוח בינלאומי להעניק לקהל הרחב וללקוחות UPS בפרט את הידע הנדרש בכדי להצליח". עוד הוסיף, "אנו שמחים להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את הליווי והכלים הרלוונטיים בכדי להפוך גם אותם למומחים".