טי.אנ.טי אקספרס מרחיבה את שירות "אקספרס מטענים"

"אקספרס מטענים" מציע איסוף באותו היום, הפצה מדלת לדלת וזמני הגעה של 2-3 ימי עסקים למשלוחי מטענים במשקל של עד 500 קילוגרם למשטח. השירות מתרחב ל- 10 מדינות נוספות


00:00 ,22.12.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

טי.אנ.טי אקספרס הרחיבה את שירות האקספרס הבין-יבשתי עבור מטענים ל- 10 מדינות נוספות מחוץ לאירופה (לרבות ישראל), על מנת ליצור כיסוי גלובלי ל- 80 מדינות ברחבי העולם.

בחברת בלדרות האקספרס ציינו כי ההרחבה כוללת יעדים עסקיים מרכזיים, בייחוד בצפון אמריקה, אך גם לקוחות המשלחים למזרח התיכון ודרום אמריקה ייהנו מהרחבת השירות הנ"ל.

שירות אקספרס המטענים מציע איסוף באותו היום, הפצה מדלת לדלת וזמני הגעה של 2-3 ימי עסקים למשלוחי מטענים במשקל של עד 500 קילוגרם למשטח. השירות מספק את כל התכונות של שירותי האקספרס המהירים של החברה, לרבות שילוח בזמן מוגדר מראש , שחרור ממכס, מעקב מלא בזמן אמת ועדכוני לקוחות פרואקטיביים.

ההתרחבות הבין-יבשתית של יכולות שינוע המטענים של החברה הינה חלק מהאסטרטגיה החדשה של החברה לחזק את מעטפת השירות בין שווקים בינלאומיים ובאירופה, שבה החברה כבר מספקת שירותי שינוע מטענים מובילים בתעשייה ברחבי 37 מדינות.

בחברה ציינו כי ההתרחבות תועיל ליבואנים ויצואנים בכל תחומי התעשייה השונים. בפרט, ההתרחבות למזרח התיכון תהיה אטרקטיבית ללקוחות אשר צרכי שינוע המטענים הדחופים לא ייענו על ידי רוב המשלחים. בצפון אמריקה, הוסיף דובר החברה, שבה החברה פעילה במשך שנים רבות, הכיסוי המורחב כולל יעדים עסקיים מרכזיים נוספים ברחבי ניו יורק, וושינגטון, אטלנטה, הרטפורד, שיקגו, פילדלפיה, פורטלנד, טורונטו, מונטריאול ואוטווה.

"הרחבת שירות האקספרס למטענים הכבדים ליעדים נוספים בעולם מעניקה ללקוחות אפשרויות נוספות: יעדי מסירה נוספים, שילוח מהיר למטען ומכלול היתרונות של שירות האקספרס. הרחבת השירות מ/אל ישראל תאפשר לנו להציע ללקוחות פתרונות שילוח מהירים ויחודיים במחירים תחרותיים למשלוחי מטען כבד דחוף דוגמת: חלקי חילוף, ביו-פארמה, טקסטיל, אלקטרוניקה ועוד..תוך 48 שעות ליעדים מרכזיים בארה"ב ובאירופה. בנוסף, השירות מאפשר לא רק שילוח של מטען כבד, אלא גם מטען בנפח/מידות מקסימליים", מציין אופיר רביאל, סמנכ"ל התפעול של טי.אנ.טי אקספרס ישראל.