כולם היו שם

נמלים, חברות ספנות, משלחים וחברות לוגיסטיקה הציגו בכנס "PORT2PORT" שנערך אתמול באולם האווניו, לצד ועידה מקצועית מרשימה, שעמדה על הפיתוחים ואת הבעיות העומדות בפני המשק והכלכלה הישראלית והגלובלית


11:18 ,08.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

אלפי מבקרים, מציגים ואנשי מקצוע לקחו אתמול חלק בכנס "PORT2PORT" 2015, שהתקיים באולם אווניו בקרית שדה התעופה בשיתוף ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה ובמעמד שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ.

 

הכנס הפעם עמד בציון 70 שנה לחברת הספנות צים. נשיא לשכת הספנות ד"ר יורם זבה סקר את ההיסטוריה של חברת הספנות ואת חשיבותה לספנות ולסחר הישראלי. זבה ושר התחבורה ישראל כץ העניקו למנכ"ל צים רפי דניאלי מגן לציון היום ההיסטורי.

 

בנוסף ציינה לשכת הספנות 45 שנות פעילות לחברת הספנות א.מ.א וכן הוענק מגן למנכ"ל חברת הספנות MSC ישראל עדני סימקין, לציון 25 שנות פעילות בישראל.

 

במקביל לתערוכה הססגונית, נערכה הוועידה השנתית, במסגרתה התקיים פאנל ספקים - שכלל את מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל, סימקין, מנהל אזור ישראל בצים רני בן יהודה, מנכ"ל מילניום פיני סבח ומנכ"ל חברת אשדוד בונדד רועי שלזינגר – למול פאנל ספקים, שכלל את מנהל שרשרת האספקה הגלובלי של אבן קיסר שי ישמח, דודי בסון, לשעבר סמנכ"ל שרשרת האספקה של קבוצת נייר חדרה, מנהל הרכש והשילוח של חוגלה קימברלי רועי שטרנברג, מנהל מסחרי יבוא ויצוא של חברת גלעם גיל אור, מנהל הרכש של תנובה ליאור היינריך ומנהל אגף שינוע מגזר תעשייתי בכיל שמעון פרי.

 

אורח מיוחד בוועידה היה קרייג הלפורד, מנהל מכירות אזורי של בית התוכנה Navis, שדיבר על הטמעת מערכת ה-TOS המתקדמת בנמל חיפה וכן על תחילת הפעילות של מסוף המכולות Maasvlakye II בנמל רוטרדם, המסוף המתקדם בעולם.

 

יו״ר ארגון התאגידים של סוכני המכס אמיר שני וראש מינהל המכס אבי ארדיטי ישבו במושב מיוחד, שדן בנושא מערכת שער עולמי החדשה של המכס, הנמצאת בשלבי הפיילוט חובה.

 

לאחר הרצאתו של מנהל הפיתוח העסקי ב-IBM ברוך רובין, שדיבר בנושא כיצד ניתן לצמצם ב-50% את עלויות ה-IT, נערך מושב בנושא שרשרת האספקה והכלכלה הגלובלית.