כנס PORT2PORT 2018: ערן יעקב יסקור את מערכת שער עולמי

מנהל רשות המסים יציג במסגרת ועידת PORT2PORT סקירה עדכנית על המגזר העסקי, חדשנות ברשות המסים ועדכונים על מערכת שער עולמי. הכנס יתקיים ב-20 ביוני בגני התערוכה בתל אביב


13:53 ,31.05.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

כנס PORT2PORT 2018 שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב ב-20 ביוני יארח במסגרת אירועי הוועידה, שיהיו פתוחים לרוכשי כרטיסים בלבד, את מר ערן יעקב, מנהל רשות המסים הטרי אשר נכנס לתפקידו בחודש אפריל האחרון. 

 

ערן יעקב יציג בפני משתתפי הוועידה סקירה עדכנית ומרתקת על המגזר העסקי, חדשנות ברשות המסים וכן התפתחויות ועדכונים במערכת שער עולמי חצי שנה לפעילות המערכת. 

 

ערן יעקב, אשר החל את תפקידו ברשות המסים בימ״מ נתב״ג ובמכס אשדוד, והתקדם ברשות המסים עד לתפקיד משנה למנהל רשות המסים, היה אמון, בין היתר, על קידום תהליכים אסטרטגיים ופרויקטים מרכזיים ברשות, על ניהול ועדות ועל קידום רפורמות. טרם מינויו לתפקיד מנהל רשות המסים על ידי שר האוצר משה כחלון שימש יעקב בתפקיד הממונה על השכר במשרד האוצר למשך כשנה. 

 

יעקב הוא בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר ראשון בהצטיינות במשפטים, ותואר שני במשפטים לכלכלנים ורו״ח. בשנים האחרונות הוביל, בין השאר, את יישום מהפכת המיסוי הירוק, והיה פעיל בוועדות שטיפלו ביוקר המחייה.

 

צפו במשה אשר, מנהל רשות המסים לשעבר, בכנס PORT2PORT בשנה שעברה: 

 

 

להרשמה לוועידת PORT2PORT לחצו על הלינק מצ״ב