לוגיסטיקה 4.0 – מה צופן לנו העתיד?

את הפאנל שיעסוק בחדשנות הלוגיסטית במסגרת ועידת PORT2PORT ינחה מר איציק דנה. בין משתתפי הפאנל גבי כנפו, רמי פרידנזון, רועי שלזינגר ושוקי אלדר


13:01 ,25.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

איציק דנה, מנכ"ל חברת התכנון והייעוץ הלוגיסטי AGS, ינחה את הפאנל השני בוועידת PORT2PORT שיעסוק בלוגיסטיקה בעידן ה-e. במהלך הפאנל ידונו חברי הפאנל, שכוללים את גבי כנפו, רמי פרידנזון, רועי שלזינגר ויהושע (שוקי) אלדר, בלוגיסטיקה של ה-Last Mile, על לוגיסטיקה בסינרגיה (אחסנה – רכבת – מסוף – משאית), על כיוונים ומגמות בניהול מחסנים חכם ועל חדשנות טכנולוגית ב-Interlogistics.

 

מר איציק דנה ציין בשיחה עם מערכת port2port כי נושא ה-Last Mile ("המייל האחרון") משמעותי מאוד בתחום הלוגיסטיקה שכן החלק האחרון של ההפצה והמסירה – אחרי שהסחורה כבר הגיעה למרכז ההפצה – הינו החלק המאתגר ביותר וגם בעל העלות הגבוהה ביותר. לדברי דנה, מחקרים שונים בארה"ב הראו כי השלב של ביצוע המשלוח האחרון ממרכז ההפצה לביתו של הלקוח מהוות כ-28% מסך כל עלויות ההפצה הלוגיסטיות. במהלך הפאנל ידונו המשתתפים בדרכים העדכניות ביותר להוזלת עלויות "המייל האחרון" ויבחנו את המצב הקיים בישראל.

 

נושא חם ומעניין נוסף שחברי הפאנל ידונו בו הוא נושא ה-Internet of Things שמתמקד למעשה ב"מהפכה התעשייתית הרביעית" במסגרתה הטכנולוגיה תאפשר תקשורת מתקדמת בין מכשירים שיוכלו למעשה "לדבר" זה עם זה. החיבור הזה צפוי להוביל לאוטומציה בתחומים רבים ויאפשר שימוש בשירותים מתקדמים כמו "רשת חכמה". בקרב אנשי מקצוע בתחום הלוגיסטי הוא גם ידוע כ-Logistics 4.0.

 

לדברי דנה, מדינות שונות ברחבי העולם לצד מכוני מחקר וחברות מובילות בתחום האינטרנט, הענן, הרובוטיקה, תוכנות הייצור, ניהול מחסנים והפצה, מערכות אחסון ושינוע מתקדמות וחברות שילוח והובלה ימית - כולם נערכים לגל השינויים הסוחף את העולם.

 

אם גם אתם רוצים להתקדם הירשמו עוד היום לוועידת PORT2PORT שנערכת באולם אווניו בקריית שדה התעופה ב-16 ביוני 2016.

 

> להרשמה לועידה ולתערוכה לחצ/י כאן <