סוויספורט ופורום IPL משיקים קורס להובלה אווירית מבוקרת טמפרטורה

המחזור הראשון של הקורס נערך אתמול בהשתתפות נציגים מחברות פארמה וחברות שילוח


13:08 ,24.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סוויספורט ופורום Israel Pharma Logistics  (IPL)  השיקו לאחרונה קורס ייחודי שמטרתו היכרות עם ההיבטים המיוחדים של עולם הפארמה והבנה מעמיקה של תהליכי השילוח האווירי ודרישות הרגולציה בתחום.

 

הקורס, אשר נערך בשיתוף עם SLE Academy ולשכת המסחר, מיועד לשחקנים השונים לאורך השרשרת הלוגיסטית העוסקים בשילוח, אריזה והטסה של מוצרי פארמה באוויר  ובראשם חברות פארמה וספקים לוגיסטיים לתחום זה.

 

הקורס מציג את התהליכים הרלוונטיים לשינוע מטען אווירי של מוצרי פארמה, את שיטות העבודה הנהוגות בעולם ובישראל, וכן את ממשקי העבודה המשמעותיים וניהול הסיכונים לאורך התהליך. המפגש נערך במתכונת לימודית מיוחדת, הכוללת אינטראקציה עם חניכי הקורס, למידה הדדית מניסיון המשתתפים ומבחן מסכם בסיום.

 

תכני הקורס נבנו בשיתוף עם חברות התרופות, תוך דגש על צרכי השוק, דרישות הרגולציה השונות (GDP, IATA  וכו'), ניהול הסיכונים ופתרון בעיות בתהליכי היצוא והיבוא לישראל.

את הקורס מעביר אילן ביטון, סמנכ"ל תפעול שירות וביטחון בסוויספורט, אשר הנו בעל ניסיון רב בתחום ומשמש כמדריך בכיר בארגון IATA  ומשמש כנציג סוויספורט לאיחוד האירופי בנושאי ההובלה האווירית ותהליכי השילוח.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma Logistics, מסר כי: "האתגרים הרבים בתחום השילוח האווירי של מוצרי פארמה יחד עם ההתפתחות המואצת של הרגולציה ושיטות העבודה, מחייבים את הגורמים השונים לאורך השרשרת הלוגיסטית להיכרות מעמיקה עם צרכי הלקוחות ורגישות המוצרים, על מנת להבטיח את הטיפול הנכון בהם ולשמור על איכותם".