קבוצת ממן: זינוק של 71% ברווח הנקי לרבעון הראשון

הקבוצה מדווחת על ירידה של 2.3% בהכנסות מתחום מסוף המטענים ועל עלייה של 6.4% בתנועת המטענים האוויריים שטופלו על ידי הקבוצה


14:19 ,22.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת הלוגיסטיקה ממן מסופי מטען וניטול דיווחה הבוקר על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2016 לפיהם הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-14 מיליון שקלים - צמיחה של 71% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי צמח גם הוא באופן משמעותי והסתכם בכ-19.7 מיליון שקלים, עלייה של 38% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הקבוצה מדווחת על עלייה בהכנסות בתחום השירותים הלוגיסטיים שנובע בחלקו מעלייה בפעילות במספר פרויקטים. החברה מדווחת על עלייה בפעילות חברת גלובוס ועל צעדי התייעלות שננקטו והביאו לשיפור ברווחיות תיקי הלקוחות. 

 

עוד מדווחת הקבוצה על ירידה של 2.3% בהכנסות בתחום מסוף המטענים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הירידה מוסברת בעיקרה בשל התגברות התחרות בתחום. יחד עם זאת מדווחת הקבוצה כי בתנועת המטענים האוויריים שטופלו על ידי כלל מסופי המטען בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד חלה עלייה בשיעור של כ-6.4%.

 

תנועת המטענים במסוף ממן הסתכמה בכ-44 אלף טון מטען בהשוואה ל-42.9 אלף טון מטען בתקופה המקבילה אשתקד – עלייה בשיעור של כ-2.4%.

 

עוד עולה מדוחות החברה שפורסמו היום כי נתח השוק של קבוצת ממן בתחום הטיפול במטענים עמד ברבעון הראשון של השנה על 56.2% - ירידה של 2.2% מהרבעון המקביל אשתקד אז עמד נתח השוק של הקבוצה על 58.4%.

 

הכנסות החברה הסתכמו בכ-176 מיליון שקלים, זאת לעומת הכנסות של כ-178 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יחד עם זאת, יודגש כי עלות ההכנסות ירדה משמעותית כך שהרווח הגולמי של החברה צמח ב-9%. תוצאות טובות אלו מבטאות גידול ברווחיות בכמעט כל חברות הבנות של קבוצת ממן.